ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون 10
تکنولوژی

مشخصات احتمالی آیفون های بعدی؛ 3 مدل در راه است

مینگ-چی کو تحلیلگر ارشد موسسه امنیتی «KGI Securities» که معمولاً اطلاعات دقیقی در مورد محصولات آتی اپل را منتشر می کند به تازگی اطلاعاتی در مورد مشخصات احتمالی آیفون های سال 2018 را اعلام کرده ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۹ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

مینگ-چی کو تحلیلگر ارشد موسسه امنیتی «KGI Securities» که معمولاً اطلاعات دقیقی در مورد محصولات آتی اپل را منتشر می کند به تازگی اطلاعاتی در مورد مشخصات احتمالی آیفون های سال 2018 را اعلام کرده است.

کو انتظار دارد آیفون های بعدی در 3 مدل روانه بازار شوند. در ادامه مشخصات این سه مدل که توسط این تحلیلگر اعلام شده را بررسی می کنیم.

مشخصات ارزان ترین مدل؛ آیفون 9:

ارزان ترین مدل، آیفون 9 خواهد بود که از نمایشگری 6.1 اینچی از نوع LCD بهره می برد. 60 درصد از تعداد تولید این موبایل توسط شرکت پگاترون، 30 درصد توسط فاکسکان و 10 درصد دیگر نیز توسط ویسترون ساخته خواهد شد. کمپانی ژاپن دیسپلی 70 درصد از نمایشگرهای این آیفون را تولید خواهد کرد. این نمایشگرها از فناوری «اکتیو» بهره می برند که نیاز به حاشیه قاب نمایشگر 0.5 میلی متری در طرفین دارد.

آیفون 8

رزولوشن نمایشگر 1080 در 2160 پیکسل با نسبت 18 به 9 خواهد بود. همچنین باتری یکپارچه با ظرفیتی بین 2850 تا 2950 میلی آمپر ساعت برای آن در نظر گرفته خواهد شد. به این ترتیب باتری آن 8 درصد نسبت به آیفون 10 ظرفیت بیشتری خواهد داشت. به منظور پایین نگه داشتن قیمت (بین 700 تا 800 دلار)، این موبایل از فناوری 3D Touch بی بهره خواهد بود و تنها یک دوربین اصلی برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

آیفون 9 از فناوری های Face ID و دوربین TrueDepth برخوردار خواهد بود و به این ترتیب از انیموجی یا اموجی های متحرک نیز پشتیبانی خواهد کرد. بر اساس گمانه زنی های پیشین، این موبایل از 3 گیگابایت رم بهره مند خواهد بود.

مشخصات موبایل های نسل بعدی آیفون 10؛ با نام های احتمالی آیفون 10 اس و آیفون 10 اس پلاس:

آیفون 10 اس و آیفون 10 اس پلاس که از نمایشگری 6.5 اینچی بهره می برد، از 4 گیگابایت رم بهره مند خواهند بود و انتظار می رود نسخه پلاس با ظرفیت 3300 تا 3400 میلی آمپر ساعتی عرضه شود. بدین ترتیب ظرفیت باتری این تلفن هوشمند افزایشی 25 درصدی را نسبت به آیفون 10 تجربه خواهد کرد. همچنین این دو تلفن هوشمند با باتری به شکل L  ارائه خواهند شد.

آیفون 10

به ادعای کو انتظار نمی رود که این دو موبایل تغییرات چندانی را به منظور بهبود کارایی سخت افزار شاهد باشند. همچنین دوربین TruDepth نیز احتمالاً بدون تغییر نسبت به نسل فعلی آیفون 10 در این آیفون ها تعبیه خواهد شد.

در نهایت کو پیش بینی کرده که آیفون های بعدی، خصوصاً مدل ارزان قیمت تر 6.1 اینچی، فروش بالایی را تجربه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی