ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بسته های الحاقی فار کرای 5 فوق العاده به نظر می رسند؛ حضور فار کرای 3 در سیزن پس

یوبی سافت اعلام کرده است که در محتوای سیزن پس بازی فار کرای 5 شاهد حضور قسمت سوم فار کرای نیز خواهیم بود. سه محتوای اختصاصی برای نسخه سیزن پس بازی در نظر گرفته شده ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۹

یوبی سافت اعلام کرده است که در محتوای سیزن پس بازی فار کرای 5 شاهد حضور قسمت سوم فار کرای نیز خواهیم بود. سه محتوای اختصاصی برای نسخه سیزن پس بازی در نظر گرفته شده است.

محتوای Hours of Darkness شما را به جنگ ویتنام برده و در آن با گروه ویت کونگ ها روبرو خواهید شد. در Dead Living Zombies نیز کاربران در محیط هایی شبیه به فیلم های زامبی کشی در مقابل یکدیگر قرار گرفته و صورت آنلاین به مبارزه با هم خواهند پرداخت.

در آخر نیز در بسته Lost on Mars، شما به مریخ سفر خواهید کرد تا در آن جا نیز با ماجراها و دشمنان مختلفی روبرو شوید. همچنین فار کرای 3 به عنوان بخشی از سیزن پس بازی برای خریداران آن، چهار هفته قبل از عرضه بازی برای آن ها در دسترس قرار خواهد گرفت.

جدا از اعلام محتویات سیزن پس بازی توسط یوبی سافت، تریلری از بخش داستانی فار کرای 3 که قرار است با پسوند Classic Edition برای پلی استیشن 4، پی سی و ایکس باکس وان منتشر شود، نیز منتشر شده است که در زیر می توانید آن را تماشا کنید:

یکی از بزرگ ترین امکانات اضافه شده به بازی به استفاده از سگ ها در فار کرای 5 بر می گردد. شما می توانید از سگ ها برای پرت کردن حواس دشمنان یا برداشت اسلحه استفاده کنید. المان های استاندارد دیگری نظیر پرواز با هواپیما در بازی امکان پذیر هستند.

سازندگان بازی قول داده اند تا دست کاربران برای انجام ماموریت ها به روش های گوناگون بازتر از گذشته شود. بخش داستانی فار کرای 5 در مبارزه افرادی با یک گروه مذهبی تندرو که قسمتی از خاک آمریکا را تصاحب کرده اند خلاصه می شود.

پیش از این نیز یوبی سافت سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی روی پی سی را منتشر کرده بود. فار کرای 5 برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در تاریخ 7 فروردین ماه عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • THEBEST
    THEBEST | ۱۴ بهمن ۱۳۹۶

    خیلی از این سری خوشم میاد

مطالب پیشنهادی