ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدل محدود و سفیدرنگ دوربین Leica Q به مناسبت المپیک زمستانی 2018 معرفی شد

کمپانی Leica اخیراً در همکاری تازه ای با لوری پودلاتچیکوف (یکی از شرکت کنندگان رشته اسنوبرد در المپیک زمستانی پیونگ چانگ که در زمینه تصویربرداری نیز مهارت دارد) از ورژن محدود دوربین Leica Q رونمایی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

کمپانی Leica اخیراً در همکاری تازه ای با لوری پودلاتچیکوف (یکی از شرکت کنندگان رشته اسنوبرد در المپیک زمستانی پیونگ چانگ که در زمینه تصویربرداری نیز مهارت دارد) از ورژن محدود دوربین Leica Q رونمایی کرده که این بار به جای رنگ مشکی همیشگی، از رنگ سفید بسیار زیبایی بهره مند شده است.

این دوربین خاص که Leica Q Snow نامیده می شود، تفاوت چندانی با مدل استاندارد ندارد و کماکان بخش آلومینیومی بالایی و شکل و شمایل سابق خود را حفظ کرده؛ اما بزرگ ترین وجه تمایز آن، استفاده از چرم سفید رنگی است که احتمالاً در همان 5 ثانیه اول خارج کردن دستگاه از جعبه کثیف خواهد شد. Leica در کنار این دوربین، بندها و کیس محافظی نیز در اختیار خریداران قرار می دهد که همگی از جنس همان چرم سفید رنگ هستند.

گذشته از رنگ منحصر به فردش، این دوربین تمام مشخصات قبلی را حفظ کرده و مجدداً همراه با لنز 28 میلی متری Leica Summilux با گشودگی دهانه لنز f/1.7، نمایاب الکترونیکی و وای فای داخلی عرضه می شود.

Leica می گوید تنها 300 عدد از دوربین Q Snow تولید خواهد کرد و شماره تولید، به صورت جداگانه روی هر یک درج خواهد شد. این مدل از دوربین مورد اشاره با قیمت 5395 دلار طی ماه مارس عرضه می شود که 1145 دلار از مدل استاندارد 4250 دلاری گران تر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی