ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وقتی خنده‌های ترسناک الکسا دردسرساز می‌شود

طی روزهای اخیر، کاربران اسپیکرهای هوشمند مجهز به الکسا از شنیدن صدای خنده عجیب و غریبی خبر دادند؛ خنده‌ای شبیه به شور و شعف قاتلی که بالاخره موفق شده سوژه خود را در گوشه‌ای خلوت ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

طی روزهای اخیر، کاربران اسپیکرهای هوشمند مجهز به الکسا از شنیدن صدای خنده عجیب و غریبی خبر دادند؛ خنده‌ای شبیه به شور و شعف قاتلی که بالاخره موفق شده سوژه خود را در گوشه‌ای خلوت پیدا و کارش را یک‌سره کند.

کاربران می‌گویند بدون آنکه لازم باشد فرمانی داده شود یا جمله‌ای گفته شود، الکسا خود به خود شروع می‌کند به خندیدن که اگر این اتفاق نیمه‌شبی تاریک و ساکت (همراه با صدای رعد و برق گاه و بیگاه) رخ دهد احتمالا بار وحشت بالایی به همراه خواهد داشت.

الکسا

آمازون اما گفته که از این مشکل آگاه است و به دنبال برطرف کردن مشکل رفته. به نظر می‌رسد که راه حل آمازون، غیر فعال کردن عبارت «الکسا، بخند» بوده و در عوض جمله «الکسا، می‌تونی بخندی؟» جایگزین آن شده.

آمازون می‌گوید جمله دوم احتمال خطا را پایین می‌آورد و جلوی خنده‌های ترسناک را خواهد گرفت. پاسخ الکسا به این عبارت نیز «البته که می‌تونم بخندم» به همراه یک خنده ساده خواهد بود. بنابراین به جای آنکه الکسا یک مرتبه و بدون هیچ مقدمه‌ای بخندد، ابتدا یک جمله بیان می‌کند و سپس می‌خندد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۱۷ اسفند ۱۳۹۶

    Amazon Crime Story

  • M
    M | ۱۷ اسفند ۱۳۹۶

    می توان ژانرهای (مثل ترسناک، کمدی، کودکانه، شاد و سرخوش) برای الکسا تعریف کنند که در برابر دستورات صداهای متفاوتی داشته باشه. مثلا در ژانر ترسناک همین خنده باشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی