ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندر منتسب به هواوی Y7 مدل 2018 از نمایشگر با حاشیه باریکتر خبر می دهد

وب سایت «اندروید هدلاین» رندری از موبایل منتسب به هواوی Y7 مدل 2018 را منتشر کرده و مدعی است که از طریق منابع معتبر به آن دست پیدا کرده است. انتشار این رندر در حالی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

وب سایت «اندروید هدلاین» رندری از موبایل منتسب به هواوی Y7 مدل 2018 را منتشر کرده و مدعی است که از طریق منابع معتبر به آن دست پیدا کرده است. انتشار این رندر در حالی صورت می گیرد که تنها چند روز از معرفی مدل جدید هواوی Y9 که پیش بینی می شد جایگزین Y7 باشد، گذشته است.

مدل قبلی این موبایل که سال گذشته معرفی شد بین میان رده های ابتدایی قرار می گرفت و این سنت در مدل 2018 نیز کماکان حفظ شده است. البته این مساله مانع از بهینه سازی مدل جدید نشده برای مثال Y7 2017 به نمایشگری 5.5 اینچی مجهز بود اما بر اساس این رندر مدل جدید صفحه نمایشی بزرگتر با حاشیه کمتر خواهد داشت.

از آنجا که Y9 از یک نمایشگر 5.93 اینچی با رزلوشن +FHD و نسبت تصویر 18:9 بهره می گیرد، بعید نیست که Y7 نیز از پنلی با مشخصات مشابه برخودار شود. در پنل عقب نیز دوربین از مرکز به سمت چپ منتقل شده و برخلاف Y9 که از پیکربندی دوگانه بهره می برد Y7 تنها یک سنسور 13 مگاپیکسلی دارد.Y7 مدل 2018حسگر اثر انگشت بدون تغییر در مرکز بدنه پشتی باقی مانده اما جک 3.5 میلیمتری هدفون از لبه بالایی به پایین نقل مکان کرده است. عدم وجود درگاه USB Type-C در مدل جدید Y9 را می توان نشانه ای از نبود آن در Y7 2018 تلقی کرد.

ظاهرا اندروید هدلاین به اطلاعات سخت افزاری این موبایل دسترسی پیدا نکرده اما مدل قبلی Y7 از چیپست اسنپدراگون 435، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد و انتظار نمی رود به جز چیپست بخش های دیگر چندان دستخوش تغییر شوند؛ به ویژه با در نظر گرفتن این امر که Y9 به کایرین 569، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

تاریخ معرفی Y7 مدل 2018 مشخص نشده اما بر اساس آنچه روی نمایشگر به چشم می خورد، احتمالا هواوی در 26 فروردین ماه از آن رونمایی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • aslanasadi
    aslanasadi | ۱۷ فروردین ۱۳۹۷

    y9 2018 بهترین گوشی هست که داره میاد و به نظر من ارزش خرید خیلی بالایی داره و بهترین جانشین برای y7 prime میتونه باشه پردازش در این مدل همانطور که با چشم بسته نیز می‌توان حدس زد، Kirin 659 بوده و 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد. باتری دستگاه مثل اکثر دیگر گوشی‌های سری Y پر قدرت بوده و این بار از یک واحد 4,000mAh در آن استفاده شده است. این باتری حجیم در ضخامت گوشی تأثیر منفی نداشته و با تنها 7.9 میلی‌متر همچنان کاملا Slim به نظر می‌رسد. البته ظاهرا مثل اکثر دیگر گوشی‌های هواوی با این پروسسور، این بار نیز از شارژ سریع در این مدل خبری نیست و پورت USB دستگاه نیز از نوع microUSB است. سیستم‌عامل هواوی Y9 2018‌ نسخه 8 اندروید Oreo بوده و پوسته EMUI 8.0 نیز رابط کاربری آن را تشکیل می‌دهد. این مدل در سه رنگ مشکی، آبی و طلائی عرضه شده اما هنوز قیمت آن از سوی هواوی اعلام نشده است اگرچه خبرهای تأیید نشده از این حکایت دارد که این گوشی با قیمتی حوالی 200 یورو به بازار ارائه می‌شود.

مطالب پیشنهادی