ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

باگ آیفون سیری
تکنولوژی

اپل به زودی باگ خواندن اعلان های مخفی توسط سیری در صفحه قفل آیفون ها را رفع می کند

مدتی قبل مشخص شد که به کمک روشی خاص می توان دستیار صوتی هوشمند سیری را وادار کرد تا محتوای اعلان های مخفی در صفحه قفل را بدون باز کردن قفل بخواند. حال کمپانی اپل ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

مدتی قبل مشخص شد که به کمک روشی خاص می توان دستیار صوتی هوشمند سیری را وادار کرد تا محتوای اعلان های مخفی در صفحه قفل را بدون باز کردن قفل بخواند. حال کمپانی اپل اعلام کرده است که باگ مذکور را در آپدیت بعدی سیستم عامل ابزارهای موبایل خود اصلاح خواهد کرد.

آپدیت مورد اشاره می تواند در قالب iOS 11.3 ارائه شود. آپدیتی که در حال حاضر در مرحله بتا قرار دارد. ضمن این که ممکن است کمپانی ساکن کوپرتینو چنین آپدیتی را در قالب وصله اصلاحی کوچک iOS 11.2.7 در اختیار کاربران خود قرار دهد.

به واسطه باگ مورد بحث اپلیکیشن های سوم شخص قادر هستند بدون اجازه و در زمان قفل بودن صفحه نمایش به محتوای اعلان های رسیده شامل اطلاع رسانی اپلیکیشن های مختلف، پیام های رسیده در شبکه های اجتماعی، محتوای ایمیل ها و... دسترسی داشته باشند. البته این دسترسی شامل پیامک های اپلیکیشن iMessages نمی شود.

تا قبل از رفع این باگ، می توانید با نگه داشتن دکمه هوم در صفحه قفل یا دکمه کناری فعال ساز سیری در آیفون X از دستیار صوتی هوشمند iOS بخواهید تا اعلان ها را برای شما بخواند. لازم به ذکر است که تا زمان نگارش این مطلب این نقص در iOS 11.3 نسخه بتا نیز وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی