ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گارمین از اسمارت واچ های مقاوم سری Fenix 5 Plus با قیمت پایه 700 دلار رونمایی کرد

کمپانی گارمین به تازگی از مدل های ارتقایافته ساعت های هوشمند Fenix 5 خود رونمایی کرده که قطعاً گزینه ای مناسب برای ورزشکاران و ماجراجویان به جساب می آیند. ساعت های هوشمند جدید گارمین Fenix ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۵

کمپانی گارمین به تازگی از مدل های ارتقایافته ساعت های هوشمند Fenix 5 خود رونمایی کرده که قطعاً گزینه ای مناسب برای ورزشکاران و ماجراجویان به جساب می آیند. ساعت های هوشمند جدید گارمین Fenix 5S Plus ،Fenix 5 Plus و Fenix 5X Plus نامیده می شوند و بزودی در دسترس خریداران قرار خواهند گرفت.

اسمارت واچ های مقاوم سری Fenix 5 Plus، از نظر اندازه بین 42 الی 51 میلی متر متغیر هستند و همگی به نمایشگری درخشان و قابل رویت در زیر نور خورشید مجهز شده اند. به گفته گارمین، ساعت Fenix 5X Plus نخستین دیوایس پوشیدنی است که از پالس اکسیمتر در بند بهره می برد؛ قابلیتی که برای سنجش میزان اکسیژن خون، خصوصاً در ارتفاعات بالا کاربرد دارد.

گارمین Fenix 5 Plus Series

تمام ساعت های این خانواده همراه با سنسور ضربان قلب، پشتیبانی از اتصالات گوناگون و اطلاعات بهینه شده نقشه برای مسیریابی و جهت یابی سریع از راه می رسند. درست مثل ساعت هوشمند Forerunner 645، سه پوشیدنی جدید گارمین قادر به حفظ 500 موزیک در حافظه داخلی خود هستند و ضمناً به کمک کیف پول Garmin Pay می توان از آنها برای مبادلات مالی نیز استفاده کرد.

از منظر طراحی، ساعت های Fenix 5 Plus در دو مدل به دست مشتریان می رسند و کاربر می تواند بین حاشیه های فلزی و ضد زنگ همراه با بند سیلیکونی، یا حاشیه های تیتانیومی و بندهای تیتانیومی جلا داده شده، یکی را انتخاب کند.

گارمین مدعی شده که باتری Fenix 5S Plus می تواند در حالت اسمارت واچ برای 7 روز دوام بیاورد و این عمر باتری در حالت GPS و موسیقی به 4 ساعت می رسد. در این بین، مدل های Fenix 5 Plus و Fenix 5X Plus به ترتیب در حالت اسمارت واچ 10 و 20 روز عمر باتری دارند و در حالت GPS و موسیقی، برای 8 و 13 ساعت دوام می آورند. هر سه اسمارت واچ طی نیمه دوم سال 2018 روانه بازار می شوند و قیمتی بین 699.99 دلار تا 1149.99 دلار خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی