ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Instagram Lite
تکنولوژی

انتشار بی سر و صدای Instagram Lite؛ نسخه کم حجم شبکه اجتماعی محبوب

اینستاگرام بی سر و صدا نسخه‌ای کم حجم از اپلیکیشن خود به نام Instagram Lite را منتشر کرد. این نسخه فقط ۵۷۳ کیلوبایت حجم دارد، یعنی تقریبا ۱/۵۵ حجم نسخه اصلی که در حال حاضر به ۳۲ ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ تیر ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

اینستاگرام بی سر و صدا نسخه‌ای کم حجم از اپلیکیشن خود به نام Instagram Lite را منتشر کرد. این نسخه فقط ۵۷۳ کیلوبایت حجم دارد، یعنی تقریبا ۱/۵۵ حجم نسخه اصلی که در حال حاضر به ۳۲ مگابایت می‌رسد.

هدف اینستاگرام از ارائه نسخه لایت تسخیر بازار کشورهای در حال توسعه بوده که وضعیت اینترنت مطلوبی ندارند. Instagram Lite خیلی سریع نصب می‌شود، فضای بسیار کمی در حافظه موبایل اشغال می‌کند و به غیر از امکان ارسال دایرکت تقریبا تمام امکانات نسخه اصلی را دارد.

حجم کم Instagram Lite نه تنها سبب شده که فضای کمتری از رم را به خود اختصاص دهد، بلکه سرعت بارگذاری محتوا هم در آن افزایش یافته و در عین حال دیتای کمتری برای این کار مصرف خواهید کرد. بنابراین اگر از مصرف دیتای اپلیکیشن اصلی اینستاگرام شکایت دارید، نسخه لایت همان چیزی است که همیشه احتیاج داشتید.

Instagram Lite

یکی از مقامات اینستاگرام در گفتگوی با تک‌کرانچ اعلام کرده که اینستاگرام لایت کار خود را به صورت آزمایشی در مکزیک آغاز کرده و طی هفته‌های آینده برای کشورهای بیشتری در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین وی در ادامه گفته که امکان پست ویدیو نیز طی هفته‌های آتی به اپلیکیشن اضافه می‌شود.

چند روز پیش اعلام شد که کاربران فعال اینستاگرام حالا به یک میلیارد نفر رسیده‌اند. با این وجود به نظر می‌رسد که شبکه اجتماعی محبوب به آمار و ارقام فعلی راضی نیست و می‌خواهد یک میلیارد نفر دیگر را هم به جمعیت کاربرانش اضافه کند؛ موضوعی که پیش‌بینی می‌شود اینستاگرام طی دو سه سال آینده به آن دست یابد.

نسخه لایت اینستاگرام را می‌توانید همین حالا از گوگل پلی دانلود کنید.

Instagram Lite

Instagram Lite

سازنده: Instagram قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 0.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • ali mkh
    ali mkh | ۹ تیر ۱۳۹۷

    https://www.apkmirror.com/apk/instagram/instagram-lite/instagram-lite-1-0-0-0-145-release/instagram-lite-1-0-0-0-145-android-apk-download/

  • mahdi
    mahdi | ۸ تیر ۱۳۹۷

    تو گوگل سرچ بزنین راحت دانلود میشه تو سایت apkpure

  • حسین نوری
    حسین نوری | ۷ تیر ۱۳۹۷

    دوستان بگید با آی پی کدوم کشور میشه دانلود کرد من خیلی آیپی امتحان کردم ولی نمیشه

  • mehrani
    mehrani | ۷ تیر ۱۳۹۷

    قابلیت لغو اتو پلی ویدئو را هم اگر اضاف کنن خوبه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی