ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

راهکار استخدام در شرکت های معتبر IT [رپورتاژ آگهی]

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بارها برای استخدام به شرکت های متعددی مراجعه کرده اید و انواع و اقسام فرم های استخدام را پر کرده و بعد به شما گفتند که تماس ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بارها برای استخدام به شرکت های متعددی مراجعه کرده اید و انواع و اقسام فرم های استخدام را پر کرده و بعد به شما گفتند که تماس میگیریم ...!؟؟؟؟

اگر شما هم در حال حاضر جزو این افراد هستید، راه حل مشکل شما در ادامه این مقاله موجود است.

1- باسوادان بی سواد

متاسفانه امروزه با جوان های بسیاری مواجهیم که از دانشگاه ها فارغ تحصیل میشوند و فقط تئوری مطالب را میدانند و در حوزه ی صنعت و مهارت های علمی کاملا بی تجربه اند و دقیقا به همین دلیل است که نمی توانند شغلی به دست بیاورند یا خودشان صاحب کسب و کاری شوند.

2 - زیر ذره بین شهر

با توجه به خلا مهارت های عملی و تجربه در فارغ التحصیلان دانشگاه، در گام اول می بایست به دنبال جایی باشیم که تجربه را در قالب مهارت های کاربردی و نکات عملی به ما منتقل کند.

متاسفانه فضای رقابتی بازار مانع از این می شود که شخص تعمیر کار و متخصص به طور صادقانه تمامی اطلاعات و تجربه ای را که طی سالیان به دست آورده بصورت کامل و بدون دغدغهٔ اینکه یک رقیب را به این صنف اضافه کند به شما منتقل نماید. پس باید به دنبال مراکز خصوصی باشید که آموزش های عملی را با بروز ترین تجهیزات دنیا به شما انتقال داده و دغدغه های بعدی شما اعم از مدرک و پشتیبانی و معرفی به بازار کار را رفع نماید.

۳ - یک راه کار یک ماهه

با بررسی هایی که برای شما انجام دادیم دریافتیم که یکی از بهترین بازار های کسب و کار در زمینه ی IT فرصت های شغلی در گرایش شبکه، مایکروسافت، سیسکو، سئو، میکروتیک، تعمیرات سخت افزار، به ویژه تعمیرات موبایل، لپ تاپ، پرینتر و فتوکپی است.

4 - جواب معما

بر اساس بررسی های صورت گرفته دغدغه های جوانان برای آموختن مهارت، مراجعه به مراکز آموزشی است که علاوه بر برگزاری دوره، بتواند نیازهای ثانویه آنها مثل مدرک معتبر جهت دریافت جواز کسب، پشتیبانی در صورتی که هنگام کار به مشکل خوردند، واقعی بودن لابراتوار مجهز و با دستگاه های بروز برای آموزش و خصوصی بودن کارگاه آموزش برای کسب حداکثر بازدهی و محل اسکان مناسب برای افراد داوطلب از کلیه شهر های کشور را فراهم کند.

در عین حال دریافتیم که یکی از بهترین مراکز آموزش در این حوزه انستیتو انفورماتیک پارسه است که علاوه بر آموزش کامل, پشتیبانی 5 ساله دارد و مدرک معتبر ارائه می کند.

بنابرین مشخصات موسسه را پیدا کرده و اطلاعات آن را در اینجا برای شما قرار دادیم:

www.123parseh.com
021-66480707

برای مشاهده اطلاعات دوره ها نظیر آموزش تعمیرات موبایل و آموزش تعمیرات لپ تاپ و آموزش سیسکو، و همینطور بهرمندی از تخفیف های استثنایی، روی نام دوره ها کلیک کنید. برای مشاهده اطلاعات دوره های شبکه نظیر آموزش شبکه نیز می توانید به سایت پارسه مراجعه کنید.

همچنین موسسه پارسه با همکاری لابراسئو دوره های بسیار حرفه ای آموزش سئو هم برگزار می کند و برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به وب سایت لابراسئو مراجعه نمایید.

شما کاربر گرامی سایت دیجیاتو می توانید با اعلام نام این سایت در هنگام تماس، از تخفیف 10درصدی دوره های اصلی بهره مند شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • jack brown
    jack brown | ۲۱ آبان ۱۳۹۶

    همین که برای دوره های سئو از متخصصین لابراسئو استفاده کردن یعنی دوره های بسیار حرفه ای برگزار میشه و اساتید متخصصی در موسسه پارسه آموزش میدن .

    • labra seo
      labra seo | ۲۱ آبان ۱۳۹۶

      این نظر لطف شماست . ما امیدواریم بهترین و با کیفیت ترین آموزش های سئو به شما ارائه بشه .

  • mohsen karimi
    mohsen karimi | ۲۱ آبان ۱۳۹۶

    بسیار عالی بود و تاثیر گذار .
    ممنون

مطالب پیشنهادی