ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

برای خرید بلیت تئاتر به چه نکاتی توجه کنیم؟ [رپورتاژ آگهی]

هنر نمایش هزاران سال است که پابرجاست و همچنان هم در حال رشد است. بسیاری از مردم تماشای تئاتر را جادویی می‌دانند و تجربه‌های جالبی از آن دارند. در واقع شما از تماشای تئاتر چیزهای ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۵ آذر ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

هنر نمایش هزاران سال است که پابرجاست و همچنان هم در حال رشد است. بسیاری از مردم تماشای تئاتر را جادویی می‌دانند و تجربه‌های جالبی از آن دارند.

در واقع شما از تماشای تئاتر چیزهای زیادی یاد می‌گیرید. تماشای تئاتر حس واقعی‌تری نسبت به خواندن داستان و یا تماشای فیلم به شما می‌دهد. همه‌ی این دلایل ما را برای خرید بلیت تئاتر و تماشای جانبخشی به قصه‌ها ترغیب می‌کنند.

اگر یک تماشاگر قدیمی تئاتر هستید پس به احتمال زیاد در انتخاب و خرید بلیت تئاتر به مشکل نخواهید خورد؛‌ اما اگر قصد دارید به عنوان یک تازه‌کار سمت این سرگرمی بروید، احتمالا انتخاب و خرید بلیت تئاتر کمی برایتان گیج کننده خواهد بود.

قبل از خرید بلیت تئاتر

قبل از اقدام به خرید بلیت تئاتر باید به این فکر کنید که می خواهید چه چیزی را تماشا کنید؟ یک نمایش کمدی، یک تراژدی، یک تئاتر موزیکال یا یک درام؟

می‌خواهید کمی خوشحالی کنید یا نیاز به فرار از واقعیت‌ها و تغییر حال و هوایتان دارید؟ نیاز شما چیزی است که این انتخاب را می‌سازد.

حتی سن و سال شما و افرادی که به همراه شما به تماشای تئاتر می‌روند هم اهمیت دارد. به طور حتم دوست ندارید حین اجرای یک درام و درست در لحظه‌ی اوج داستان، توجه تمام سالن به صدای گریه‌ی کودک شما جلب شود. می‌توانید کودکتان را در یک تئاتر عروسکی یا موزیکال همراهی کنید. به احتمال زیاد پدر و مادر شما از تماشای یک تئاتر روحوضی ایرانی بیشتر لذت خواهند برد تا یک تئاتر فلسفی!

به گزارش ویرلن؛ شاید بعضی از نمایش‌ها برای شما خسته‌کننده باشند؛ ولی از دید فنی قوی  باشند (اجرای قوی داشته باشند)، برخی دیگر نیز ممکن است محتوای جالبی داشته باشند. به عنوان یک تازه‌کار بهتر است با تماشای تئاترهایی که مفاهیمی قابل درک برای عموم دارند شروع کنید و بعد از مدتی سمت نمایش‌هایی بروید که هنری‌تر هستند و مسائل فنی در آنها پررنگ‌تر است. تماشای تئاتری که چیزی از آن سر در نمی‌آورید، بسیار خسته کننده است.

لحظه‌ی انتخاب

بعد از اینکه با توجه به نیاز، سن و حال و هوایتان ژانر و سبک تئاتری را که دوست دارید تماشا کنید را انتخاب کردید، با پیش فرض‌هایتان باید سراغ لیست تئاترهای در حال اجرا بروید.

وب‌سایت‌های خرید بلیت اینترنتی تئاتر، توضیحاتی راجع به این نمایش‌ها دارند. این توضیحات معمولا شامل اسامی بازیگران، کارگران و سایر افراد گروه است. می‌توانید اسامی این افراد را در شبکه‌های اجتماعی جست و جو کنید و به صور جزئی‌تر با کار آنها آشنا شوید. به این ترتیب اگر از اجرای این بازیگران خوشتان بیاید می‌توانید کارهای آنها را دنبال کنید. در بعضی سایت‌های خرید بلیت تئاتر، عکس و یا تیزر نمایش‌ها نیز قابل مشاهده است.

قسمت دیگری که می‌تواند در انتخاب و خرید بلیت تئاتر به کمک شما بیاید بخش خلاصه‌ی داستان است. به عنوان یک تازه‌کار در تماشای تئاتر، همه‌ چیز را به دقت بررسی کنید تا تئاتری که انتخاب می‌کنید با سلیقه‌ی شما منطبق باشد. این دقت نظر در انتخاب باعث می‌شود دقیقا چیزی را تماشا کنید که با سلیقه‌ی شما همخوانی دارد؛ چون انتخاب نادرست باعث دلسردی شما خواهد شد.

نکته‌ی بسیار مهم دیگر در خرید بلیت تئاتر، محل نشستن شماست. برای لذت بردن از یک نمایش همه چیز در گرو اجرای خوب نیست. محل نشستن شما هم مهم است. در لحظه‌ی خرید بلیت به این موضوع دقت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۵ آذر ۱۳۹۶

    این آگهی های دیوار رو اعصابه!

مطالب پیشنهادی