ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

E3 2014 از منظر اعداد و ارقام

نمایشگاه E3 2014 هم با کلی اتفاقات جالب و مهم و خاطره انگیز به پایان رسید. GTA V برای پی سی معرفی شد، مایکروسافت از لباس یک بازنده بیرون آمد و انحصاری های سونی هم هوش از سرمان ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ | ۰۹:۰۷

نمایشگاه E3 2014 هم با کلی اتفاقات جالب و مهم و خاطره انگیز به پایان رسید. GTA V برای پی سی معرفی شد، مایکروسافت از لباس یک بازنده بیرون آمد و انحصاری های سونی هم هوش از سرمان بردند. اما پرداختن به اعداد و آمار جنبی این طور رویدادها همیشه جالب است.

سال گذشته، ۴۸ هزار و ۲۰۰ نفر برای بازدید از نمایشگاه دعوت شدند اما امسال این رقم اندکی افزایش داشت و به ۴۸ هزار و ۹۰۰ نفر رسید. با این حال، تعداد شرکت های بازی ساز امسال کاهش یافته بود. سال گذشته ۲۳۰ شرکت از سراسر جهان به E3 آمدند و امسال ۲۰۰ شرکت بازی های خود را در نمایشگاه نشان دادند. رکورد بیشترین دعوت شدگان به این مراسم متعلق به سال های ۱۹۹۸ و ۲۰۰۵ با ۷۰ هزار نفر بازدید کننده است.

اما E3 2015 کی و کجا برگزار خواهد شد؟ ساعت های تان را برای ۳۶۸ روز دیگر کوک کنید و در تقویم سال ۱۳۹۴، از ۲۵ خرداد که روز کنفرانس ها باشد تا ۲۸ همان ماه که درهای نمایشگاه به روی همه باز خواهد بود را علامت بزنید و منتظر یک سال رویایی دیگر باشید. شاید در دهه اخیر هیچ سالی به اندازه 2015 در دنیای بازی های ویدیویی به این حد اهمیت و حرارت نداشته.

در مورد محل برگزاری، کافی است بدانید سال آینده هم لوس آنجلس آمریکا و Convention Center برای برپا کردن چادر بازی سازهای سرتاسر جهان در نظر گرفته شده اما این موضوع در سال 2016 شاید تکرار نشود و دیگر شهرهای بزرگ ایالات متحده فرصت میزبانی این رویداد را بیابند.

E3 امسال از نظر شما چگونه بود؟ به اندازه کافی بازی ها جذاب بودند که بخواهید آن ها را در برنامه پر مشغله زندگی تان جا دهید؟ اگر این رویداد را از دست داده اید می توانید به بخش پوشش خبری نمایشگاه بازی E3 دیجیاتو مراجعه کنید و همه اخبار را یک جا دریافت کنید. در مورد اینکه برنده این مراسم کدام شرکت بود و از این لحظه خرید کدام کنسول به صلاح شما است، خیلی زود مفصل تر خواهیم نوشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • پوریا
    پوریا | ۲۴ خرداد ۱۳۹۳

    آقا من از همه ی بازی ها فقط از سبک بازی Assasin's Creed خوشم میاد و فقط اون به چشمم اومد با اینکه بتمن هم خیلی خوب بود ولی اساسینز یه چیز دیگس الانم که این مولتی پلیر رو اضافه کرده خیلی بیشتر حال می ده

  • بهزاد
    بهزاد | ۲۴ خرداد ۱۳۹۳

    من تمام کنفرانسارو زنده دیدم و بنظرم هیچکدوم اونقدی که فک میکردیم خوب نبودن . درمورد بازنده و برنده درگیری زیاد بوده تو سایتا ولی منم با اینکه ماکرو درلباس بازنده حاضرشد موافقم چون قراربود ماکرو عقب موندگیشو جبران کنه و باتوجه به کری خوانی های فیل اسپنسر همه انتظار به کنفرانس wow داشتن

  • Black_Roze
    Black_Roze | ۲۴ خرداد ۱۳۹۳

    اقا خدا قوت داری
    بسیار عالیبود
    این هم برگه آس که رو کردی و بردی
    خسته نباشید

مطالب پیشنهادی