ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساندسایت هدفون هایی تولید کرده که 1080p فیلم برداری می کند

مهم ترین معیارهای خرید یک هدفون برای شما چه چیزهایی هستند؟ کیفیت صدای عالی؟ قطعا همینطور است، راحت بودن و اذیت نکردن گوش؟ باید در صدر جدول باشد، فیلم برداری آن هم با کیفیت 1080p؟ ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۴ تیر ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

مهم ترین معیارهای خرید یک هدفون برای شما چه چیزهایی هستند؟ کیفیت صدای عالی؟ قطعا همینطور است، راحت بودن و اذیت نکردن گوش؟ باید در صدر جدول باشد، فیلم برداری آن هم با کیفیت 1080p؟ گمان نکنم. شاید فیلم برداری توسط هدفون یکی از اولویت هایی نباشد که همه به دنبال آن هستیم اما نیاز کنونی بازار، آینده محصولات ساندسایت را رقم نمی زند.

این دستگاه های دو کاره، هدفون های بلوتوثی هستند که از تکنولوژی پیشرفته ای استفاده می کنند. در یک سمت این هدفون، انباشتگری قرار دارد که قسمت های مختلف از آن تغذیه می کنند و در سوی دیگر، دوربین با تمام مخلفاتش جای خوش کرده. تصور کنید دی جی ها به صورت مستقیم از طریق اپ ساندسایت، مراسم های خودشان را استریم کنند. می تواند جالب باشد.

Capture

اینکه این هدفون ها چه قابلیتی دارند را باید در گذر زمان متوجه شد اما در نظر داشته باشید که این محصول در حالی که می تواند یک ترکیب بی منطق تکنولوژیک باشد، همزمان می تواند انقلابی هم محسوب شود؛ فقط کافی است آن را به دست افراد درستی رساند.

اگر سریع بجنبید و در 30 روز ابتدایی عرضه، یکی از آن ها را سفارش دهید، می توانید با قیمت 350 دلار صاحب یکی از هدفون های دوربین دار ساندسایت شوید. در غیر این صورت و پس از گذشت این مدت زمان محدود، باید 500 دلار بابت چنین محصولی بپردازید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • amirftma
    amirftma | ۲۴ تیر ۱۳۹۳

    هدفون !فیلم برداری!!!!!!والا تا حالا ندیده بودم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی