ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دو دوربین پاورشات جدید از کانن برای علاقه مندان به سوپر زوم ها

جدای از بالا رفتن میزان علاقه مندی روز به روز همگان در رابطه با عکاسی توسط دوربین های موبایل و حتی تبلت ها، کمپانی های تولید کننده دوربین های عکاسی هنوز از ارائه ی دوربین های ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۸ مرداد ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۰

جدای از بالا رفتن میزان علاقه مندی روز به روز همگان در رابطه با عکاسی توسط دوربین های موبایل و حتی تبلت ها، کمپانی های تولید کننده دوربین های عکاسی هنوز از ارائه ی دوربین های کامپکت کلاسیک خود دست نکشیده اند و معتقدند در بازار عکاسی، کماکان به اندازه ی کافی برای چنین دوربین هایی متقاضی وجود دارد.

کمپانی ژاپنی کانن نیز با همین دیدگاه دست به معرفی دو مدل جدید از دوربین های کامپکت خود زده است. که احتمالاً بیش از همه، کسانی که علاقه مند به دوربین های ساده ی سوپر زوم هستند را به سمت خود جلب خواهند کرد. دو مدل یاد شده پاور شات SX400 IS و پاورشات SX520 HS هستند.

پاور شات SX400 IS‌ با قیمتی پایین تر یعنی ۲۵۰ دلار دارای یک سنسور CCD شانزده مگاپیکسلی است و از چیپ پردازش تصویر +Digic 4 بهره می گیرد. همچنین این دوربین دارای ۳۰X زوم یا بزرگنمایی اپتیکال است و کانن مجموعه ای از قابلیت ها را با عنوان Smart Auto یا هوشمند خودکار به آن افزوده است تا کاربرانش بتوانند ساده تر از گذشته به گرفتن تصاویر و ویدئوهای با کیفیت بپردازند و کمتر به آشنایی با تنظیمات و گزینه های دوربین نیاز داشته باشند.

در سوی دیگر SX520 HS قیمتی ۴۰۰ دلاری را داراست و مسلماً قیمت بیشتر به معنای مشخصات فنی بالاتر است، در این دوربین نیز از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی بسیار با کیفیت و چیپ پردازش تصویر مشابه مدل قبلی یاد شده استفاده گردیده است. دوربین مذکور دارای ۴۲X زوم اپتیکال به همراه یک درگاه مینی HDMI بوده و در کنار این موارد دارای یک سیستم بهینه ی لرزشگیر و فوکوس خودکار نیز هست.

اگر قصد خرید یکی از این دو مدل جدید را دارید نیازی نیست تا زیاد منتظر بمانید و کانن پاورشات های مورد بحث را قرار است در ماه آگوست وارد بازار نماید. در ادامه می توانید تصاویری بیشتری را از این دو دوربین جدید کانن مشاهده فرمایید.

2

3

4

5

6

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • مهران نورا
    مهران نورا | ۵ مرداد ۱۳۹۴

    دوربین فقط sx 60 کنون
    زوم 65x

  • ALi.K
    ALi.K | ۹ مرداد ۱۳۹۳

    فوجی فیلم و کنون بعد نیکون.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی