ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال عرضه اولین تلفن هوشمند Android One در هفته آینده

در اوایل ماه گذشته، گوگل از پروژه اندروید وان رونمایی کرد. محصولاتی مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۴.۴ که مختص بازار تلفن های مقرون به صرفه هستند. حال خبرهایی به گوش می رسد که گویا اولین محصول اندروید ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۴ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۰

در اوایل ماه گذشته، گوگل از پروژه اندروید وان رونمایی کرد. محصولاتی مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۴.۴ که مختص بازار تلفن های مقرون به صرفه هستند. حال خبرهایی به گوش می رسد که گویا اولین محصول اندروید وان هفته آینده در هند معرفی خواهد شد.

همانطور که گوگل در مراسم Google I/O عنوان کرده بود، این تلفن هوشمند قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را خواهد داشت. از دیگر امکانات فنی این موبایل می توان به دوربین ۵ مگاپیکسلی، باتری ۱۷۰۰ میلی آمپری، رم یک گیگابایتی، پردازنده چهار هسته ای و در نهایت به سایز صفحه نمایش ۴ اینچی آن اشاره کرد. شرکت های سازنده موبایل هندی مثل میکروماکس، کربن و اسپایس اولین کمپانی هایی هستند که اقدام به معرفی گجت در اندروید وان خواهند کرد، ولی این که کدام یک محصول هفته آینده را معرفی می کند هنوز مشخص نیست.

خبرگزاری Economic Times اشاره می کند که این تلفن همراه هوشمند جدید، قیمتی در حدود ۱۱۵ تا ۱۶۵ دلار خواهد داشت و به عنوان یک میان رده محسوب می شود.

اما نکته بسیار جالب سری موبایل های اندروید وان این است که در اکتبر آینده به روزرسانی اندروید ال را دریافت خواهند کرد و این خود، یک امتیاز بسیار ویژه به شمار می رسد.

به نظر می رسد گوگل با پروژه اندروید وان به طور جدی قصد دارد بیش از پیش به زندگی تمام افراد در هر قشری وارد شود. باید تا هفته آینده صبر کنیم تا ببینیم اولین محصول این پروژه به چه شکل پیاده سازی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • TechLover
    TechLover | ۴ شهریور ۱۳۹۳

    با توجه به سبک تر بودن اندروید وان، سرعت یک گوشی میان رده با رم یک گیگ پایین تر از سرعت یک گوشی اندرویدی با رم مثلا 2 گیگ نخواهد بود. این یک دستاورد خوبه

  • the one with mind
    the one with mind | ۴ شهریور ۱۳۹۳

    امیدوارم lg هم سری ه L و سونی و سامسونگ و بقیه oem های عمده اندروید گوشی های پایین رده شون رو اینطوری عرضه کنن . سخت افزار ارزون + نرم افزار از گوگل (گر چه به صورت فنی اول oem ها باید درایور ها رو به گوگل بدن حتی کرنل رو هم oem ها کامپایل می کنن بعد به گوگل می دن دقیقا مثل google play edition ها ولی برای راحتی حرف زدن شده شما اینارو نادیده بگیرین :دی)

  • LG Forever
    LG Forever | ۴ شهریور ۱۳۹۳

    هیچی دیگه فردا گدای محلمون میاد میگه اسمارتفون گرفتم تازه سیستم عاملشم اندروید 4.4

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی