ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سه عضو جدید از خانواده PowerShot کانن معرفی شدند: G7 X، SX60 HS و N2

هر ۲ سال رویدادی تحت عنوان Photokina برگزار می شود که در آن شرکت های سازنده دوربین، آخرین محصولات خود را معرفی می کنند. امسال فوتونیکا در کلن آلمان برگزار شده و در طی آن، Conon سه ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

هر ۲ سال رویدادی تحت عنوان Photokina برگزار می شود که در آن شرکت های سازنده دوربین، آخرین محصولات خود را معرفی می کنند. امسال فوتونیکا در کلن آلمان برگزار شده و در طی آن، Conon سه دوربین جدید خود از سری PowerShot را معرفی کرد: G7 X، SX60 HS و N2

اول از PowerShot G7 X شروع کنیم که از یک سنسور جدید یک اینچی بهره می برد. لنز ۲۰.۲ مگاپیکسلی آن با سنسور CMOS و دامنه ISO از ۱۲۵ تا ۱۲۸۰۰ در کنار یک پردازنده جدید منحصر به کانن با نام Digic 6 یک ترکیب قدرتمند را تشکیل داده است. همچنین این دوربین از سیستم تمرکز ۳۱ نقطه ای بهره می برد و سرعت تصویربرداری سریع آن به ۶.۵ فریم در ثانیه افزایش پیدا کرده. لنز این دوربین از نوع ۱۰۰-۲۴ میلیمتری است که از گشادگی f/1.8 تا f/2.8 بهره می برد. روزنه دیاگرام آن هم ۹ لبه بوده و یک فیلتر درونی ND هم آن را همراهی می کند. G7 X می تواند تصاویر ویدیویی را در حالت ۱۰۸۰پی و با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه ثبت می کند.

در بدنه پشت آن یک صفحه نمایش ۳ اینچی لمسی قرار دارد که می تواند تا ۱۸۰ درجه بچرخد. این دوربین به وسیله NFC و WiFi می تواند به تلفن های هوشمند متصل شود و تصاویر را به صورت وایرلس منتقل کند.

PowerShot G7 X از اکتبر به قیمت 699.9 دلار به فروش خواهد رسید.

برای اطلاع از سایر مدل ها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

gsmarena_002

دوربین دومی که کانن معرفی کرده PowerShot SX 60 HS نام دارد و یک زوم بسیار قدرتمند دارد. این دستگاه از یک لنز از نوع ۱۳۶۵-۲۱ میلیمتری با لرزشگیر اپتیکال OIS بهره می برد که به آن یک بزرگنمایی ۶۵ برابری می دهد. در داخل یک لنز ۱۶.۱ مگاپیکسلی با سنسور CMOS و توانایی عکاسی ۶.۴ فریم بر ثانیه و فیلم برداری ۱۰۸۰پی با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه قرار دارد.

در پشت دستگاه هم یک صفحه نمایش ۳ اینچی با ۹۲۲هزار نقطه ای قرار دارد. این دستگاه هم از WiFi و NFC برای انتقال تصاویر استفاده می کند.

PowerShot SX60 هم از اکتبر به قیمت ۵۴۹.۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.

gsmarena_003

مورد آخر PowerShot N2 است که یک دوربین کامپکت محسوب می شود و جانشینی برای مدل PowerShot N است که سال گذشته معرفی شد. N2 از یک لنز ۱۶.۱ مگاپیکسلی با سنسور CMOS و لنز ۲۲۴-۲۸ میلیمتری با قابلیت بزرگنمایی ۸ برابری بهره می برد. این دستگاه هم از یک صفحه نمایش لمسی ۲.۸ اینچی بهره می برد که می تواند تا ۱۸۰ درجه چرخش داشته باشد و همچنین از WiFi و NFC برای به اشتراک گذاری تصاویر استفاده می کند.

PowerShot N2 از ماه دسامبر میلادی در دو رنگ سفید و مشکی با قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • حمید
    حمید | ۲۶ شهریور ۱۳۹۳

    طراحی هر سه قشنگه.

  • فرزاد
    فرزاد | ۲۶ شهریور ۱۳۹۳

    از ظاهر کلاسیک G7X خیلی خوشم اومد در عین سادگی ظاهر کیفیت عکس در حد لالیگا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی