ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بسته به روز رسانی iOS عرضه شد؛ آیفون ها و آیپد ها را به iOS 8.1 آپدیت کنید

اگر پنجشنبه شب کنفرانس اپل را در دیجیاتو دنبال کرده باشید به یاد دارید که یکی از وعده های اپل، ارائه iOS 8.1 و رفع باگ ها و ایرادات نسخه هشتم iOS در این به ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۲۸ مهر ۱۳۹۳ | ۲۱:۵۸

اگر پنجشنبه شب کنفرانس اپل را در دیجیاتو دنبال کرده باشید به یاد دارید که یکی از وعده های اپل، ارائه iOS 8.1 و رفع باگ ها و ایرادات نسخه هشتم iOS در این به روز رسانی بود. طبق برنامه امروز دوشنبه ۲۰ اکتبر است و این به روز رسانی عرضه شده است.

در این نسخه همانطور که قبلا هم اشاره شده بود با توجه به بازخوردها و البته گزارش ایرادات، مشکلات iOS 8 رفع شده اند. Camera Roll که در نسخه 8 از iOS حذف شده بود با این بسته به روز رسانی به آیفون و آیپد شما باز می گردد. همچنین مشکلاتی مانند قطع شدن ارتباط در میانه صحبت با آیفون نیز در این نسخه بهبود یافته اند.

اما شاید مهمترین به روز رسانی در iOS 8.1 مربوط به اضافه شدن Apple Pay باشد. سیستم پرداخت اپل با این به روز رسانی در آیفون ۶ و ۶ پلاس فعال می شود و دارندگان این گوشی ها در صورت خرید از فروشگاه هایی که از این سیستم پشتیبانی می کنند می توانند به راحتی پرداخت های خود را انجام دهند.

این بسته به روز رسانی ۱۲۶ مگابایت است و می توانید با مراجعه به بخش تنظیمات آیفون، آیپد یا آیپاد خود نسبت به دریافت آن اقدام کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (55 مورد)
  • بهروز
    بهروز | ۱۰ آبان ۱۳۹۳

    سلام من ايفون 4s رو دو سالي هست كه دارم اما متاسفانه هنوز update انجام ندادم
    خيلي دلم ميخواد كه اپديتش كنم اما الان نسخه ٨ امده
    سوالم اينه كه نميتونم به نسخه پاينتر اپديت كنم ؟

  • TROOL
    TROOL | ۲۹ مهر ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه. مرسی

  • حامد
    حامد | ۲۹ مهر ۱۳۹۳

    من آپدیت کردم امروز ipad air wifi رو و بعضی از باگ ها و لگ ها هم چنان هست . ولی تا الان مشکل صفحه آبی نداشتم و ریست نشده. سرعت دستگاه هم خوب تر شده از 8.0.2 و سفاری هم سرعتش یه ذره بهتر شده . ولی لگ هایی مثل چرخش صفحه هنگام فعال بودن کیبورد ، یا این که gesture میکنی سریع پشت سرش بعد از بیرون اومدن برنامه ورق میزنی بین صفحات آیکون ها چند ثانیه ناپدیدن . بازم predective type تو بعضی از جاها کار نمی کنه مثلا spotlight نمیدونم واقعا چرا اما کیبورد های دیگه کار می کنه!!!بعضی از مواقع هم control center لگ میزنه . در ضمن من از DFU آپدیت کردم .

  • pouya_jabbari_sani
    pouya_jabbari_sani | ۲۹ مهر ۱۳۹۳

    سلام دوستان من سه سالی هست که نارنجی رو می خوندم و الان هم دیجیاتو خون شدم ولی ثبت نام کرده بودم اما نظر نمی گذاشتم ولی از امروز منم کاربر فعال خواهم شد :)
    اینو هم بگم که من 18 سالمه + طراح وب و برنامه نویس تحت وب هستم + به تازگی شروع به یادگیری برنامه نویسی iOS و X code کردم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی