ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی قابلیت های جدیدی را با آپدیت اندروید ۴.۴.۴ برای موبایل و تبلت اکسپریا زد ۲ به همراه می آورد

سونی امروز در تازه ترین به روز رسانی خود، تلفن هوشمند و تبلت اکسپریا زد ۲ را به اندروید ۴.۴.۴ آپدیت خواهد کرد. این به روز رسانی از نظر نرم افزاری امکانات جدیدی از جمله ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۰ آبان ۱۳۹۳ | ۱۲:۳۰

سونی امروز در تازه ترین به روز رسانی خود، تلفن هوشمند و تبلت اکسپریا زد ۲ را به اندروید ۴.۴.۴ آپدیت خواهد کرد. این به روز رسانی از نظر نرم افزاری امکانات جدیدی از جمله پشتیبانی از PS4 Remote Play، ‏صدای با وضوح بالا (Hi-Res)،‏ برنامه‌های جدید دوربین اجتماعی هوشمند و غیره را به این دو محصول سونی اضافه خواهد کرد.

اگر از دارندگان یکی از این دو محصول ذکر شده هستید، پیشنهاد می کنیم، مطلبی که "دفتر سونی" برای ما ارسال کرده را از دست ندهید تا با شرح کامل این به روز رسانی آشنا شوید. این مطلب به زبان "فردریک اکسترند، رئیس برنامه‌ریزی مجموعهٔ نرم‌افزاری موبایل سونی" نوشته شده است.

با دیجیاتو همراه باشید.

تازه‌ترین به‌روزرسانی نرم‌افزاری ما (بر اساس Android نسخهٔ ۴٫۴٫۴؛ KitKat) برای Xperia Z2 و Xperia Z2 Tablet از امروز منتشر می شود. تیم نرم‌افزاری ما کار زیادی را برای این به‌روزرسانی انجام داده است و از اینکه اکنون می‌توانیم دربارهٔ قابلیت‌های جدید و فوق‌العاده و موارد بهبود یافته با شما صحبت کنیم، بسیار خشنودیم.

این بخشی از هدف ما برای ارائهٔ نه تنها یک سخت‌افزار ممتاز بلکه بهترین تجربه‌های Sony، برنامه‌های داخلی و بسته‌های محتوا به بیشترین تعداد ممکن کاربرانمان است. در اینجا دلایل تجدید این تمرکز و چیزهایی که از این طریق ارائه می‌شود، آورده شده است:

از هنگام رونمایی اولیه در IFA، تب و اشتیاق به PS4 Remote Play بر روی سری Xperia Z3 همه‌گیر شده است. خواست اولیهٔ ما صبر کردن تا اوایل سال جدید برای گسترش این تجربه به کاربران Xperia Z2 و Xperia Z2 Tablet بود. حالا با ارائهٔ PS4 Remote Play برای سری Xperia Z3، اکنون ‏ Xperia Z2 و Xperia Z2 Tablet هم با سازگاری کامل با کنترل‌کنندهٔ بی‌سیم DUALSHOCK®4 برای پشتیبانی از PS4 Remote Play آماده هستند.

آماده برای عمل کردن به عنوان نمایشگر از راه دور برای اتصال و کنترل بازی‌هایتان بر روی PlayStation® 4. PS4 Remote Play همچنین برای PlayStation®Vita و PlayStation®TV که از ۱۴ نوامبر در اروپا ارائه می‌شود هم در دسترس است. اما Xperia تنها تلفن‌های هوشمند و تبلت‌هایی هستند و خواهند بود که تجربهٔ کامل و رسمی PS4 Remote Play را بر روی آن‌ها خواهید یافت.

صدای موسیقی بهتر، هم با شدت بیشتر و هم با وضوح بالا (Hi-Res). اکنون Xperia Z2 و Xperia Z2 Tablet علاوه بر بازپخش صدای با وضوح بالا از طریق USB، ‏ از بازپخش درونی (از طریق فیش هدفون ۳٫۵ میلی‌متری) صدای با کیفیت بالا، برای فایل‌های PCM و DSD پشتیبانی می‌کنند. همچنین برنامهٔ WALKMAN فناوری DSEE HX متعلق به Sony را که صدای MP3 و AAC شما را ارتقاء می‌دهد، ارائه می‌کند و با این کار تجربه‌ای را که برخی اوقات در فشرده‌سازی توسط این فرمت ها از دست می‌رود، بازیابی می‌کند. به دلیل تفاوت عملکرد صوتی هدفون‌ها با یکدیگر، Xperia Z2 و Xperia Z2 Tablet اکنون به شما این امکان را می‌دهند تا تنظیمات بهینه شده برای هدست‌های گوناگون Sony را انتخاب کنید.

ما در طول سال گذشته برای ساخت مجموعهٔ دوربین اجتماعی هوشمندمان از نظر ایجاد غنی‌ترین اکوسیستم با طیفی از تجربه‌های مفید/حرفه‌ای/ سرگرم‌کننده هم در داخل شرکت و هم با مشارکت شرکایمان، سرمایه‌گذاری هنگفتی انجام داده‌ایم. این به‌روزرسانی بدین معناست که کاربران Xperia Z2 و Xperia Z2 Tablet می‌توانند از تازه‌ترین و عالی‌ترین برنامه‌های دوربین Xperia؛ Sound Photo؛ جلوهٔ ‏واقعیت‌افزودهٔ سرگرم‌کننده؛ Multi Camera و Face In لذت ببرند.

این به‌روزرسانی شامل تازه‌ترین نسخهٔ عملکرد حالت Battery STAMINA ماست؛ و حالت Ultra STAMINA (به Xperia Z2، برخی عملکردهای تلفن را محدود می‌کند) زمان استفادهٔ بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد. براساس شارژ کامل، ما تخمین می‌زنیم که Xperia Z2 با استفاده از حالت Ultra STAMINA  بتواند بیش از یک هفته در حالت آماده‌به‌کار دوام آورد.

این به‌ روز رسانی همچنین برخی از بهترین ویژگی‌های انحصاری ما را ارائه می‌کند. تنظیم سریع به شما اجازه می‌دهد سریع‌تر از هر زمانی شخصی‌سازی کنید. چرخش هوشمند نمایشگر به‌طور خودکار شیوه‌ای که دستگاه را نگه‌داشته‌اید تشخیص داده و نمایشگر را می‌چرخاند و با این کار از چرخش‌های ناخواسته مانند زمانی که روی مبل دراز کشیده‌اید و در حال وبگردی هستید، جلوگیری می‌کند و «ضبط صفحه» اجازه می‌دهد از کارهایی که بر روی صفحه‌نمایش انجام می‌دهید، فیلم ویدیویی بگیرید. این کار را مانند حالت عادی در دست گرفتن تلفن انجام می‌دهید و برای شروع کافیست دکمهٔ روشن/خاموش را به مدت طولانی بفشارید، گزینهٔ «ضبط صفحه» را انتخاب کنید و تلفن شروع به ضبط هرآنچه که بر روی صفحه انجام می‌دهید، می‌کند. این قابلیت برای نمایش دادن برخی ویژگی ها، ثبت امتیازات بالا یا حتی بازی با استفاده از PS4 Remote Play، ایده‌ال است.

Xperia Z2 و Xperia Z2 Tablet با همهٔ لوازم جانبی پوشیدنی SmartWear ما و همچنین Lifelog سازگار هستند ولی اکنون می‌توان علاوه بر کارهای قبلی و به لطف قابلیت «قفل‌گشایی Bluetooth» قفل آن‌ها راهنگامی که در مجاورت SmartBand، ‏ SmartBand Talk یا SmartWatch 3 قرار می‌گیرند، گشود. و این همه چیز نیست. این قابلیت همچنین با همهٔ لوازم جانبی و هدست‌های Bluetooth ما هم کار می‌کند. کافیست در منوی «تنظیمات- امنیت» آن را تنظیم کنید و کلید روشن/خاموش را بفشارید و هنگامی وسیلهٔ جانبی در نزدیکی تلفن قرار گیرد تلفن قفل تلفن باز می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • میلاد
    میلاد | ۲۷ تیر ۱۳۹۴

    سلام ، من گوشیم زد تو هست ابدیتش کردم به اندروید 5.02 حالا تنها مشکلی ک داره باتریش زود خالی میکنه میشه راهنمایی بکنید چه کار کنم!یا اینکه برگردونم به اندروید 4.4.4 چه طور میشه برگردوند

  • میثم
    میثم | ۴ تیر ۱۳۹۴

    با سلام من گلکسی s5 دارم بنظرتون اپدیتش کنم به اندروید 5.0.2؟؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی