عبور خودروی Lotus F1 Team از زیر یک تریلی در حال پرش [تماشا کنید]
شاید بارها ویدیوهای پرش خودروهای مسابقه ای را بر فراز موانع بزرگ دیده باشید اما احتمالا به عکس این موضوع حتی فکر هم نکرده باشید. کمپانی EMC به تکنولوژی دست یافته که به ماشین های مسابقه ...
شاید بارها ویدیوهای پرش خودروهای مسابقه ای را بر فراز موانع بزرگ دیده باشید اما احتمالا به عکس این موضوع حتی فکر هم نکرده باشید. کمپانی EMC به تکنولوژی دست یافته که به ماشین های مسابقه ای قدرت و گشتاوری بسیار بالایی می دهد.
این کمپانی تحت پروژه ای به نام "Redefine Motorsports" با تیم رالی فرمول یک Lotus همکاری مستقیم را آغاز کرده و طی یک رکورد شکنی، توانستند یک خودروی مسابقه ای فرمول یک را از زیر کامیون در حال پرش عبور دهند.
پیشنهاد می کنیم ویدیوی این رکورد شکنی که در ادامه مطلب قرار دارد، را از دست ندهید.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Epic-World-Record-Truck-Jump-by-EMC-and-LotusF1-Team.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
کف کردم رو چجوری مینویسن؟؟؟
بیشتر از 10 بار کیلیپو زدم نگاه کردم تهه حرکت بود
همه جور پرش دیده بودم الا پرش تریلی :D
بعد پرش اون تریلی به یه تعمیر اساسی نیاز داره...
خیلی جالب بود.دمش گرم
تشکر
کارش جالب بود ولی خیییلی هیجان نداشت
به نظرم با پرایدم میشد این کار رو انجام داد
کلا من تو سرعت ، بیشتر به پرش هوایی اعتقاد دارم :)
کامیون رنو، سنگین مثل پر کاه :D
از ساعت 19 تا الان 3بار گوشیم رو زدم شارژ خدا لعنت کند کمپانی های بی بی مسئولیت موبایل رو
کالیبره کن داداش باتری گوشیتو ببین خوب میشه یا نه
در بهترین شرایط بعد از کالیبره کردن ، چند درصد بهبود شارژ داره ، ولی 3 بار دیگه کاریش نمیشه کرد ، یا باتری مشکل داره و یا اینکه این رفیقمون خعععلی از گوشی استفاده میکنه و همش سرش تو گوشیش هست :D
واو اقا واو!تو کف تریلیه برم با اون پرشش یا تو کف حرکت ماشینه یا تو کف پست الان دیجیاتو؟!
یکی اب بریزه کفای من بره :D
مثل اینکه اکثرا خوابن بازدید کنندگان من هنوز منتظر یک پست برای باتری ها هستم من امشب شبکارم تا صبح هستم در خدمتتون
یه بار دیگه دیدم ادم کف میکنه این چیزا رو میبینه مخصوصا این وقت شب :O
خیلی باحال بود
از این ویدئو ها تو نارنجی زیاد میدیدیم
اخریش که دیدم ماله کلداندام بود که تبلیغی برای کامیون های ولوو بود خیلی جالب بود اونم
اره چه تعادلی داشت ..
آره یادش بخیر / روی آینه ها ایستاده بود
یاد نارنجی بخیر
اینم انصافا چیز خفنی بود