ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

عبور خودروی Lotus F1 Team از زیر یک تریلی در حال پرش [تماشا کنید]

شاید بارها ویدیوهای پرش خودروهای مسابقه ای را بر فراز موانع بزرگ دیده باشید اما احتمالا به عکس این موضوع حتی فکر هم نکرده باشید. کمپانی EMC به تکنولوژی دست یافته که به ماشین های مسابقه ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۳ | ۰۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

شاید بارها ویدیوهای پرش خودروهای مسابقه ای را بر فراز موانع بزرگ دیده باشید اما احتمالا به عکس این موضوع حتی فکر هم نکرده باشید. کمپانی EMC به تکنولوژی دست یافته که به ماشین های مسابقه ای قدرت و گشتاوری بسیار بالایی می دهد.

این کمپانی تحت پروژه ای به نام "Redefine Motorsports" با تیم رالی فرمول یک Lotus همکاری مستقیم را آغاز کرده و طی یک رکورد شکنی، توانستند یک خودروی مسابقه ای فرمول یک را از زیر کامیون در حال پرش عبور دهند.

پیشنهاد می کنیم ویدیوی این رکورد شکنی که در ادامه مطلب قرار دارد، را از دست ندهید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Epic-World-Record-Truck-Jump-by-EMC-and-LotusF1-Team.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • ایمان
    ایمان | ۳ آذر ۱۳۹۳

    کف کردم رو چجوری مینویسن؟؟؟

  • atrin_salehi
    atrin_salehi | ۳ آذر ۱۳۹۳

    بیشتر از 10 بار کیلیپو زدم نگاه کردم تهه حرکت بود

  • bahram
    bahram | ۳ آذر ۱۳۹۳

    همه جور پرش دیده بودم الا پرش تریلی :D
    بعد پرش اون تریلی به یه تعمیر اساسی نیاز داره...
    خیلی جالب بود.دمش گرم
    تشکر

  • pooya
    pooya | ۳ آذر ۱۳۹۳

    کارش جالب بود ولی خیییلی هیجان نداشت
    به نظرم با پرایدم میشد این کار رو انجام داد
    کلا من تو سرعت ، بیشتر به پرش هوایی اعتقاد دارم :)

  • Ghazanfar Didindipour
    Ghazanfar Didindipour | ۳ آذر ۱۳۹۳

    کامیون رنو، سنگین مثل پر کاه :D

  • قاسم شیخی
    قاسم شیخی | ۳ آذر ۱۳۹۳

    از ساعت 19 تا الان 3بار گوشیم رو زدم شارژ خدا لعنت کند کمپانی های بی بی مسئولیت موبایل رو

    • Kiomars shady
      Kiomars shady | ۳ آذر ۱۳۹۳

      کالیبره کن داداش باتری گوشیتو ببین خوب میشه یا نه

      • pooya
        pooya | ۳ آذر ۱۳۹۳

        در بهترین شرایط بعد از کالیبره کردن ، چند درصد بهبود شارژ داره ، ولی 3 بار دیگه کاریش نمیشه کرد ، یا باتری مشکل داره و یا اینکه این رفیقمون خعععلی از گوشی استفاده میکنه و همش سرش تو گوشیش هست :D

  • Kiomars shady
    Kiomars shady | ۳ آذر ۱۳۹۳

    واو اقا واو!تو کف تریلیه برم با اون پرشش یا تو کف حرکت ماشینه یا تو کف پست الان دیجیاتو؟!
    یکی اب بریزه کفای من بره :D

  • قاسم شیخی
    قاسم شیخی | ۳ آذر ۱۳۹۳

    مثل اینکه اکثرا خوابن بازدید کنندگان من هنوز منتظر یک پست برای باتری ها هستم من امشب شبکارم تا صبح هستم در خدمتتون

  • زاخار
    زاخار | ۳ آذر ۱۳۹۳

    یه بار دیگه دیدم ادم کف میکنه این چیزا رو میبینه مخصوصا این وقت شب :O

  • زاخار
    زاخار | ۳ آذر ۱۳۹۳

    خیلی باحال بود
    از این ویدئو ها تو نارنجی زیاد میدیدیم
    اخریش که دیدم ماله کلداندام بود که تبلیغی برای کامیون های ولوو بود خیلی جالب بود اونم

    • mehrdad
      mehrdad | ۳ آذر ۱۳۹۳

      اره چه تعادلی داشت ..

    • trolist
      trolist | ۳ آذر ۱۳۹۳

      آره یادش بخیر / روی آینه ها ایستاده بود
      یاد نارنجی بخیر
      اینم انصافا چیز خفنی بود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی