ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ios 9
تکنولوژی

طرحی مفهومی برای iOS 9 [تماشا کنید]

دو نسخه آخر iOS را می توان انقلابی ترین تغییراتی دانست که اپل بر روی سیستم عامل موبایل خود تا به حال اعمال کرده است. در iOS 7 سیستم از لحاظ ظاهری به کل دستخوش ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۷ آذر ۱۳۹۳ | ۱۲:۳۰

دو نسخه آخر iOS را می توان انقلابی ترین تغییراتی دانست که اپل بر روی سیستم عامل موبایل خود تا به حال اعمال کرده است. در iOS 7 سیستم از لحاظ ظاهری به کل دستخوش تغییر شد و در iOS 8 نیز امکانات متعددی به مجموعه اضافه گشت.

با این حال هنوز هم iOS در بعضی موارد از رقبای خود عقب تر است. فراموش نکنید که اندروید تنها مختص به گوگل نمی شود و دیگر شرکت ها هر یک با رابط کاربری مخصوص به خود، انتظارات جدیدی را در کاربران ایجاد نموده اند و فشار ها بر روی اپل را افزایش داده اند.

بر همین اساس به تازگی ویدیویی از طرح مفهومی iOS 9 در اینترنت منتشر شده که نشان می دهد، اضافه کردن چند قابلیت ساده به سیستم عامل اپل، تا چه حد می تواند کارکردن با این مجموعه را آسان تر کند.

این ویدیو را در ادامه می توانید مشاهده نمایید. شما اگر می خواستید به ‍iOS قابلیتی را اضافه کنید، چه گزینه ای را پیشنهاد می دادید؟

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/iOS 9 Concept by Ralph Theodory.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • حسن
    حسن | ۱۱ آذر ۱۳۹۳

    آقا سلام پرویی نباشه من یتا در خواست داشتم هیشکه هست که بیتونه برام اپل آیدی بسازه اگه کسی میتونه این ایمیل منهwww.stirling.leon@yahoo.comخیلی دستتون درد نکنه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی