ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در تولیدات جدید HTC برخی از مشکلات نکسوس ۹ برطرف شده است

در اولین سری تولید شده از نکسوس ۹ توسط برند HTC بر اساس گزارش های کاربران و همینطور برخی از سایت هایی که به بررسی آن پرداختند به نظر می رسید دکمه های پاور و ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۸ آذر ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

در اولین سری تولید شده از نکسوس ۹ توسط برند HTC بر اساس گزارش های کاربران و همینطور برخی از سایت هایی که به بررسی آن پرداختند به نظر می رسید دکمه های پاور و همینطور صدای این محصول قدری سفت بوده و استفاده از آنها چندان راحت و خوشایند نیست.

همچنین برخی دیگر از کاربران از وجود مشکل Light Bleed یا روشن باقی ماند و رنگی بودن بخشی از صفحه نمایش در هنگامی که کل آن مشغول به تصویر کشیدن رنگ مشکی است گلایه داشتند.

اما حالا به نظر می آید این مشکلات در سری جدید تولید شده از این تبلت برطرف شده اند، در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

آنچه از شواهد پیداست HTC پس از مواجه شدن با مشتریان گله مند خود راضی شده تا تبلت برخی از آنها را تعویض نماید و حالا این مشتریان می گویند در سری جدید تولیدی از این محصول مشکلات پیشین تقریباً رفع شده اند.

یکی از همین کاربران در وب سایت Reddit نوشته، نکسوس نهی که به دست او رسیده هفته ی پیش تولید شده و وی آن را روز چهارشنبه ی گذشته دریافت کرده است. نکته ی جالب در اینجاست که هیچ اثری از مشکلات پیشین تقریباً وجود ندارد.

IMG_20141105_081403

وی می افزاید اگر سری تولیدی قبلی را در کنار سری جدید قرار دهیم به وضوح می بینیم که کیفیت دکمه های موجود بر روی بدنه بهتر شده و عملکردشان کاملا اصلاح گشته است.

در تصویری که او تهیه کرده (عکس ابتدای مطلب) می توانید ببینید تولید قبلی HTC قدری دکمه ی پاورش تو رفتگی دارد و به خوبی عمل نمی کرده و این مسئله در آخرین تبلت های خروجی از خط تولید این برند تایوانی کاملاً برطرف گشته است.

علاوه بر این ذکر شده که مشکل light bleed در نمایشگر نکسوس ۹ جدید به میزان قابل توجهی کاهش یافته اما به صورت کامل رفع نگشته، منعطف بودن قسمت پشتی و ایجاد فرو رفتگی در آن نیز یکی دیگر از مسائلیست که مرتفع شده است.

با این تفاسیر اگر در آینده ای نه چندان دور قصد تهیه نکسوس ۹ از HTC را داشتید شاید بد نباشد بازه ی زمانی مرتبط به تولید آن را پیش از خرید مورد بررسی قرار دهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • امیر
    امیر | ۲۹ شهریور ۱۳۹۴

    سلام منم نکسوس 9 خریدم و دو مشکل دیگه دارم یکی اینکه گاهی تبلت هنگ میکند و صفحه نمایش به هیچ عنوان حرکت نمیکند این مورد همون روزه اول پیش اومد صفحه بی حرکت موند تاالان 3 بار این اتفاق افتاده تو طول 3 ماه مگر اینکه اون دکمه پاورو با ولوم رو نگهدارم تا ریست شود و مشکل دیگر اینکه این تبلت گالری نداره اصلا فقط یه photos داره که اونم بدون نت کار نمیکن اگر راهنمایی کنید چطور میتونم درستش کنم ممنون میشم

  • شهریار
    شهریار | ۸ آذر ۱۳۹۳

    جای امیدواری داره که یه شرکت سریعا ایرادات خودشو رفع میکنه. همچین شرکتایی واقعا ادمو امیدوار میکنن

  • اپن کارت
    اپن کارت | ۸ آذر ۱۳۹۳

    خیلی خوبه

  • رامین
    رامین | ۸ آذر ۱۳۹۳

    نکسوس 9 عالیه ولی یکم گرونه و با لوازم جانبی اصلی بخوای بگیری خیلی زیاد میشه پولش وگرنه دوست داشتم بخرمش
    -----
    اینجا هم داره میشه جای چت که :|

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی