ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با COBI هوشمندانه تر به دوچرخه سواری بپردازید [تماشا کنید]

اگر شما نگاهی به فرمان دوچرخه خود داشته باشید، احتما مواردی مثل چراغ، زنگ، تلفن همراه، گجت ناوبری و غیره را ببینید. تمام این موارد از یکدیگر جدا و مستقل هستند و ارتباطی با هم ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۳ آذر ۱۳۹۳ | ۱۲:۰۰

اگر شما نگاهی به فرمان دوچرخه خود داشته باشید، احتما مواردی مثل چراغ، زنگ، تلفن همراه، گجت ناوبری و غیره را ببینید. تمام این موارد از یکدیگر جدا و مستقل هستند و ارتباطی با هم ندارند و در نهایت شکل جالبی به دوچرخه شما نمی بخشد.

اما تصور کنید تمام موارد با یکدیگر ترکیب شده و یک دستگاه واحد را تشکیل دهند. این ایده ساخت و تولید COBI توسط آندراس گاهلرت است که به شما کمک می کند هوشمندانه تر و البته امن تر دوچرخه سواری کنید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

xl_COBI-app-624

این محصول در واقع گجتی است که دنیای دیجیتال را به دوچرخه شما متصل می کند و بدین طریق یک شرایط امن و مفید را برای دوچرخه سواری شما محیا می کند. COBI حضور شما را تشخیص می دهد و با روشن شدن چراغ خود را آماده فعالیت می کند. سپس کافیست تلفن همراه خود را به روی جایگاه آن قرار دهید.

به محض اتصال تلفن همراه هوشمند، شما می توانید مسیر خود را به وسیله ناوبری لحظه به لحظه و راهنمای صوتی آن پیش بروید. همچنین نقشه داخلی این محصول قابلیت نمایش به دو صورت ۲ بعدی و ۳ بعدی را دارد. COBI مسیر دوچرخه ها را تشخیص می دهد و با در نظر گرفتن وضعیت ترافیکی، بهترین مسیر را به شما پیشنهاد می کند. در نهایت به محض رسیدن به محل مورد نظر سیستم قفل شده و وضعیت ضد دزدی فعال می شود که این ویژگی به تلفن همراه شما متصل است.

xl_COBI-light-624

یکی از جالب ترین قابلیت های COBI کنترل بی سیم چراغ ها است. این ویژگی به کاربر امکان کنترل چراغ ها را به سادگی می بخشد. همچنین با فعال بودن ویژگی مسیریابی، چراغ های راهنما و ترمز به صورت خودکار عمل می کنند. همچنین با تاریک شدن هوا و شرایط محیطی چراغ اصلی روشنایی مسیر فعال می شود و نکته بسیار جالب، شارژ شدن تلفن همراه در حین دوچرخه سواری است.

xl_COBI-thumb-control-624

نکته جالب توجه در COBI عدم نیاز به بلند کردن دست از فرمان است. بدین ترتیب که یک کنترلر کوچک در زیر محل قرار گیری شست شما وجود دارد که به وسیله آن می توانید در منو های COBI جابجا شوید. همچنین این کنترلر کوچک یک دکمه زنگ هم دارد که شما می توانید بنا به دلخواه آن را عوض کنید.

طبق گفته سازندگان این محصول، COBI در تابستان آینده آماده عرضه می شود و البته هنوز از قیمت آن حرفی به میان نیامده است. پیشنهاد می کنیم ویدیوی معرفی COBI را از دست ندهید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/COBI.mp4"]

T3
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • محمد
    محمد | ۲۵ آذر ۱۳۹۳

    سلام من این دستگاه رو میخوام از کجا بخرم

  • رامین
    رامین | ۲۴ آذر ۱۳۹۳

    فیلمشو دیدم ایدش عالیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی