ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی پشت درهای بسته از نمایشگر OLED دو لبه خود رونمایی کرد

در نمایشگاه CES امسال مجموعه ای عظیم از تبلت ها و اسمارت فون های زیبا و پیشرفته رونمایی شدند اما همیشه اینگونه حس می شد که جالب ترین و البته مهم ترین محصولات این نمایشگاه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ دی ۱۳۹۳ | ۱۶:۴۵

در نمایشگاه CES امسال مجموعه ای عظیم از تبلت ها و اسمارت فون های زیبا و پیشرفته رونمایی شدند اما همیشه اینگونه حس می شد که جالب ترین و البته مهم ترین محصولات این نمایشگاه پشت درهای بسته به نمایش در می آیند که متأسفانه همگان هم اجازه حضور در اینگونه مراسم ها را ندارند.

حالا خبرها حکایت از آن دارد که این گمانه زنی ها حقیقت داشته و گفته های آنهایی که در مراسم پنهان ال جی حضور داشته اند هم این مسأله را تأیید می کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

طبق خبرهای رسیده، ال جی نخستین پاسخ خود به نمایشگر مبتکرانه و خمیده Galaxy Note Edge از سامسونگ را در این مراسم پنهان داد.

این محصول که Active Bending نام دارد، یک نمایشگر 6 اینچی AMOLED پلاستیکی است که از هر دو طرف روی اسمارت فون خم می شود.

lg-active-bending

البته لازم به یادآوری است که محصول فوق صرفا یک نمونه اولیه است چرا که رزلوشن آن برابر با 720x1280 اعلام شده، حال آنکه در قسمت های خمیده نمایشگر به رزلوشنی بیشتر از این میزان نیاز خواهد بود.

البته روشن است که این نمایشگر با مدل 1440p سامسونگ که روی Galaxy Note Edge (و احتمالا Galaxy S6 Edge که درآینده رونمایی می شود) به نمایش گذاشته شده بود فرق دارد و فناوری ارائه شده از سوی ال جی شگفت انگیز تر است.

در هر صورت تردیدی نیست که ال جی نخستین شرکتی نخواهد بود که از این فناوری در محصولات خود استفاده می کند. نمایشگری که در تصویر می بینید یا نسخه دیگری از آن در نهایت روی اسمارت فون های جدید شیائومی به کار گرفته می شود.

با این حال، زمانی که حرف از پنل های پلاستیکی OLED از ال جی به میان می آید ناخودآگاه به یاد LG G4 و رزلوشن فوق العاده نمایشگر خمیده آن می افتیم اما تردیدی نیست که به زودی این معما حل خواهد شد و متوجه می شویم که این کمپانی کره ای چه خواب هایی را در سر دارد.

mozando.com-ces-banner

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (44 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۲۹ مرداد ۱۳۹۴

    واسهمتون اتاسفُ یَتاَسِفُ متاسفم

  • TROOL
    TROOL | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • vahid
    vahid | ۱۸ دی ۱۳۹۳

    عرفان فازت چیه ... از سامسونگ پول در میاری فهمیدم ... اولین گوشی لمسی الجی .. پرادا ... اولین گوشی 2 هسته و 4 هسته ای ... اولین گوشی دوربین دار خفن .. اولین گوشی فلش زنون ... اولین گوشی فول اچ دی و uhd ... حاشیه کم گوشی ها که الان همه دارن تقلید میکنن... دکمه های پشت گوشی ... گوشی خمیده الجی کجا مال سامسونگ چی که همه مسخرش کردن با اون طراحی ضایع .... تو تلویزیون که تنها شرکتی که oled در سایز و طراحی بی نظیر و کیفیت خیلی برتر و بالاتر... حداقل 3سال جلوتر از دیگر شرکتهاس .... تقلید سامسونگ از الجی ( یخچال با درب جادوی , جاروبرقی رباط , مایکروفر , و .....)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی