ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لانچر Google Now، ظاهری مشابه اندروید آبنبات چوبی به نسخه های قدیمی می بخشد

در آخرین به روزرسانی لانچر Google Now و اپلیکیشن Google Search (که بیشتر محتوای این لانچر را کنترل می کند)، کاربران نسخه های ۴.۱ تا ۴.۴ اندروید نیز از طراحی متریال آبنبات چوبی بهره مند ...

پویان رمضان پور
نوشته شده توسط پویان رمضان پور | ۲۵ دی ۱۳۹۳ | ۰۰:۳۰

در آخرین به روزرسانی لانچر Google Now و اپلیکیشن Google Search (که بیشتر محتوای این لانچر را کنترل می کند)، کاربران نسخه های ۴.۱ تا ۴.۴ اندروید نیز از طراحی متریال آبنبات چوبی بهره مند خواهند شد.

پیش از این آپدیت، لانچر یاد شده ظاهری مشابه به ورژن فعلی اندروید تان به شما نمایش می داد، اما هم اکنون، تمام نسخه های این پلتفرم ظاهری یکسان دریافت خواهند کرد.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

در صورت نصب لانچر Google Now، متوجه تغییر قابل توجهی در ظاهر دیوایس نخواهید شد؛ اما مشاهده خواهید کرد که رنگی سفید و انیمیشن هایی به بخش جستجوی گوگل در قسمت فوقانی این لانچر اضافه خواهد شد. با نصب این لانچر یا به روز کردن آن، همچنین بخش مربوط به سرویس Google Now، دارای پنلی خواهد شد که امکان عوض کردن حساب های کاربری،‌ افزودن یادآوری و تغییر تنظیمات برای کاربران فراهم می کند.

اگر به تجربه متریال دیزاین علاقمندید اما هنوز به آخرین نسخه اندروید، یعنی آبنبات چوبی به روزرسانی نکرده اید، استفاده از آخرین نسخه های لانچر Google Now و اپلیکیشن جستجوی گوگل بهترین انتخاب شما خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (36 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی