ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سری جدید لپ تاپ Blade توسط Razer با ظاهری زیبا معرفی شد

امروز کمپانی Razer نسخه ای به روز شده از لپ تاپ های ۱۴ اینچ خود که مخصوص بازی طراحی شده اند را معرفی نمود. عرضه این محصول نیز از تاریخ ۱۶ فوریه در فروشگاه های مایکروسافت ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۲:۰۰

امروز کمپانی Razer نسخه ای به روز شده از لپ تاپ های ۱۴ اینچ خود که مخصوص بازی طراحی شده اند را معرفی نمود. عرضه این محصول نیز از تاریخ ۱۶ فوریه در فروشگاه های مایکروسافت صورت خواهد گرفت هرچند که همین الان هم قادرید پیش سفارش خود را ثبت نمایید.

قیمت لپ تاپ مذکور مانند مدل پیشین خود، از ۲.۱۹۹ دلار شروع خواهد شد؛ گویا قیمت تنها چیزی نیست که به نسخه ی سال قبل شباهت دارد. زمانی که به محصول سال گذشته که در مارس معرفی گشت می نگریم، در ظاهر تفاوت چندانی را مشاهده نمی کنیم. لپ تاپ مورد بحث همچنان از پردازنده ای قدرتمند به همراه شاسی و بدنه ای آلمینیومی بهره می گیرد. نمایشگر به کار رفته نیز ضمن پشتیبانی از مولتی تاچ رزولوشنی برابر با ۳۲۰۰ در ۱۸۰۰ پیکسل داشته که با محصول قبلی تفاوتی ندارد.

البته مزیت این گجت در سبکی آن در مقایسه با سایر محولات هم رده و طراحی شده برای بازی است، کار با دستاورد جدید Razer احساسی خوب به کاربر داده و همچنان یکی از توانا ترین لپ تاپ های ویندوزی در بازار به حساب می آید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اما مدل جدید واقعا با نسخه ی سال قبل چه تفاوتی دارد؟ سال گذشته Razer در لپ تاپ مخصوص بازی خود ۸ گیگابایت رم به کار برده بود که در مدل جدید به ۱۶ گیگابایت ارتقا پیدا نموده است. از سوی دیگر چیپست پردازشی و پردازنده گرافیکی همچنان مانند سال گذشته بوده و توسط شرکت های اینتل و Nvidia تهیه می شوند.

razerlol1_2040.0

Blade جدید با پردازنده ۴ هسته ای Core i7-4720HQ با کلاک ۲.۶ گیگاهرتز همراهی شده که دارای turbo boost نیز بوده و سرعت کلاک آن می تواند به ۳.۶ گیگاهرتز افزایش یابد. پردازنده گرافیکی این محصول نیز جی فورس GTX 970M ساخت کمپانی Nvidia است که وظایف خود را به بهترین شکل ممکن به سرانجام می رساند. این پردازنده گرافیکی بر مبنای معماری Maxwell ساخته شده و طبق بنچمارک هایی که از عملکردش تهیه گشته، بهترین کارایی را در خصوص اجرای بازی های رایانه ای انجام می دهد.

سری Blade همواره در زمینه اجرای بازی های رایانه ای عملکردی بسیار مثبت از خود بر جای گذاشته است. می توانید تنظیمات گرافیکی بازی های خود را بر روی درجه ی ultra گذاشته و به بازی با کیفیت بسیار بالا مشغول گردید اما زمانی که قصد بازی با جدیدترین ها عنوان های دنیای گیم را دارید، شاید مجبور شوید این درجه کیفی را کمی به عقب برگردانید.

razer1_2040.0

Razer در خصوص عملکرد باتری این دستگاه از تکنولوژی Optimus سخن به میان آورده که در پردازنده گرافیکی 970M به کار رفته و بین گرافیک یکپارچه ی دستگاه و اختصاصی کارت گرافیک سوئیچ می کند، با توجه به فشاری که کاربر توسط انجام بازی به لپ تاپ وارد می کند، تکنولوژی یاد شده اندکی در مصرف باتری صرفه جویی می نماید.

عمر باتری سری Blade در سال گذشته بسیاری را نا امید نمود؛ حال شاهد این موضوعیم که کمپانی مورد بحث پاشنه آشیل محصولش را شناخته و حداقل سعی کرده تا اندکی وضعیت را بهبود بخشد. هرچند، اگر به دنبال لپ تاپی هستنید که تمام روز قادر به استفاده از آن باشید قطعا انتخاب های بسیار بهتری وجود دارد. Blade برای مصرف کنندگانی ساخته شده که بیشتر از همه به کارایی و قدرت دستگاه اهمیت داده و این سخت افزار را در قابی خوش تراش می خواهند. کاربری که حاضر است مبلغی بالای ۲۰۰۰ دلار برای این لپ تاپ بپردازد قادر خواهد بود تا محصولی مخصوص بازی با ظاهری زیبا را از آن خود نماید.

razer3_2040.0

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • asghar
    asghar | ۲ آذر ۱۳۹۴

    بیجاره ندید بدید ها برین با alienware m18 بازی کنین میفهمین لب تاب گیمینگ یعنی چی

    razor چیه

  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • فـرزاد
    فـرزاد | ۱۵ بهمن ۱۳۹۳

    قیمت معقولی نداره ! مثل نسل های قبلیش ...
    اصلا لپ تاپ گیمینگ قابل توجیح نیست ... کنسول پس خیاره؟!

    • !Hello World
      !Hello World | ۲۶ فروردین ۱۳۹۴

      بنظرت قدرتی که توی این نوع لپ تاپ ها هست توی کنسول ها هم هست ؟
      شما میتونی یک پلی استیشن 4 پیدا کنی که حافظه RAM ش 16 گیگابایت باشه ؟
      یا اینکه CPU اون مثلا 2.60 تا 3.60 ؟؟
      یا یک گرافیک Nvidia GTX 960 !!!!

      ولی به هر حال ، هر کدوم از لپ تاپ های گیمینگ و کنسول ها مشتری های خاص خودشون رو دارند.

  • خشایار
    خشایار | ۱۵ بهمن ۱۳۹۳

    منتظر یه لپ تاپ ویندوز 10 ای مخصوص گیم ام. امیدوارم بتونم تا اون موقع پول پس انداز کنم. :D

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی