ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

داستان موفقیت: مدیران حوزه IT از چالش های خود سخن می گویند (قسمت دوم)

همانطور که دیروز در دیجیاتو خواندید، شرکت رهنما در حاشیه جشنواره وب ایران، بستری را فراهم آورده بود تا در غرفه خود پذیرای مدیران شناخته شده حوزه IT باشد. در روز دوم این همایش، کارآفرینان ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۳:۳۲

همانطور که دیروز در دیجیاتو خواندید، شرکت رهنما در حاشیه جشنواره وب ایران، بستری را فراهم آورده بود تا در غرفه خود پذیرای مدیران شناخته شده حوزه IT باشد. در روز دوم این همایش، کارآفرینان شناخته شده ای بر روی صندلی داغ رهنما قرار گرفتند و تجربیات خود را با حاضرین به اشتراک گذاشتند.

در ادامه مطلب می توانید ویدیوهای اختصاصی دیجیاتو از این گپ و گفت ها را مشاهده نمایید.

سینا سوهانگیر

سینا سوهانگیر تحصیل کرده دانشگاه استنفورد است و در رزومه او سابقه کار در شرکت های مطرحی همچون توییتر و SoundHound به چشم می خورد. سینا مدتی می شود که به ایران بازگشته و کسب و کاری جدید را در کشور مادری خود راه اندازی نموده است. در این ویدیو او از تجاربش سخن می گوید و دلایل بازگشتش به ایران را توضیح می دهد.

روزبه پاشا

روزبه پاشا یکی از ایرانیانی است که در Skype مسئولیت های متعددی را بر عهده داشته است. او در حال حاضر مشغول کار بر روی استارتاپ خودش به نام Carvanro است که به سفر در ایران می پردازد و قصد دارد خدمات متنوعی را به علاقه مندان ارائه دهد. روزبه در این ویدیو به صحبت در رابطه با بازار ایران می پردازد و به این موضوع اشاره می کند که تکنولوژی چگونه باید خود را با فرهنگ هر کشور تطبیق دهد.

امیرحسین فصیحی

امیرحسین فصیحی یکی از چهره های شناخته شده در جامعه گیم ایران است که تا به حال موفق شده آثار ماندگاری را در پرونده خود به ثبت رساند. بازی گرشاسب برای PC و بازی Shadowblade برای موبایل و تبلت، از عناوین با کیفیتی به شمار می روند که امیرحسین در ساخت آن ها نقش داشته و هنرش را در آن ها به نمایش گذاشته است.

علیرضا صادقیان

نت برگ یکی را شاید بتوان یکی از موفق ترین کسب و کارهای اینترنتی در ایران دانست. این سرویس که به ارائه تخفیف های گروهی می پردازد، در طول سالیان گذشته توانسته کیفیتی متفاوت در مقایسه با سایر رقیبان را از خود بر جای بگذارد و با ارائه پیشنهاد های تخفیفی جذاب، مخاطبین بسیاری را به سمت خود جلب نماید. علیرضا صادقیان، به عنوان یکی از مؤسسین و مدیرعامل نت برگ، در این ویدیو از چالش های به موفقیت رساندن استارتاپ خود سخن می گوید و همچنین خبر از ارائه سرویس هایی جدید می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • Alireza
    Alireza | ۲۸ بهمن ۱۳۹۳

    این فیلم بردارش کی بوده ؟ علی 10 ساله از تهران ؟ خیلی داغونه فیلم بردایش.

  • Alireza
    Alireza | ۲۸ بهمن ۱۳۹۳

    اینها کجا هستن ؟ نمایشگاه جایی هست؟

  • Daniel
    Daniel | ۲۸ بهمن ۱۳۹۳

    مجریه همون پسره نیست که تو شبکه آموزش اون قدیما مجری برنامه صفر و یک بود ؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی