ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر و اطلاعات مربوط به تبلت Xperia Z4 اشتباها از سوی سونی فاش شدند

آنچنان که فعلا مشخص شده، از اسمارت فون سونی اکسپریا Z4 فعلا خبری نیست و نباید در آینده ای نزدیک انتظار حضورش را بکشیم؛ اما از قرار معلوم، در چند روز آینده با تبلت Xperia ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۶ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۰

آنچنان که فعلا مشخص شده، از اسمارت فون سونی اکسپریا Z4 فعلا خبری نیست و نباید در آینده ای نزدیک انتظار حضورش را بکشیم؛ اما از قرار معلوم، در چند روز آینده با تبلت Xperia Z4 رو به رو خواهیم شد.

سونی به شکل اشتباه، تصاویری از این تبلت را بر روی اپلیکیشن Xperia Lounge قرار داد و پس از مدت کوتاهی،‌ این تصاویر که حاوی دو عکس و اطلاعات اندکی بودند، از اپلیکیشن مذکور حذف شدند. خوشبختانه XperiaBlog دو عدد اسکرین شات از این تبلت جدید را ذخیره کرده و همین تصاویر، نشان دهنده ی برخی اطلاعات در خصوص جدید ترین تبلت سونی هستند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

همانگونه که در تصاویر می بینید، تبلت Z4 بسیار باریک است و از نمایشگری 2K استفاده می کند که گمان می رود در این نمایشگر از رزولوشنی برابر با 1440 در ۲۵۶۰ یا ۱۶۰۰ در ۲۵۶۰ پیکسل استفاده شده باشد. سونی در این تصاویر از «عملکرد بسیار بهتر» و «جدیدترین پردازنده» سخن می گوید که همین موضوع باعث می گردد تا گمان بریم تبلت جدید سونی از اسنپدراگون ۸۱۰،‌ هشت هسته ای و با معماری ۶۴ بیتی بهره می گیرد.

Sonys-Xperia-Z4-Tablet

قبلا شایع شده بود که این تبلت از نمایشگری ۱۰.۱ اینچی استفاده می کند و از طرف دیگر شامل ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای داخلی جهت ذخیره سازی اطلاعات بوده و این مقدار نیز با کارت حافظه، قابل گسترش است. این محصول از اندروید ۵ بهره گرفته و مانند سری های قبلی، مقاوم در برابر آب و گرد و غبار است.

خبرها حاکی از این هستند که سونی تبلت مورد بحث را در سوم مارس (روز دوم MWC) معرفی خواهد کرد، از نظر بسیاری از کاربران، عجیب است که این شرکت تصمیم گرفته تا تبلت Z4 را پیش از تلفن هوشمند Z4 رونمایی کند اما در هر صورت به زودی شاهد معرفی این محصول بسیار باریک خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۶ اسفند ۱۳۹۳

    دیگه اخر خودشون مجبور شدن لو بدن که کارمندا تو دستشویی گوشی رو لو ندن

  • حسين
    حسين | ۶ اسفند ۱۳۹۳

    واقعا سوني روس دوست دارم و محصولاتشو قبول دارم ، تبلتش خيلي چشم نواز هست ، خيلي ! مشخصات هم كه جاي حرف زدن باقي نميزاره ، نكته جالب تري كه ميبينم نسبت تصوير تبلته ، به نظر اين تبلت مثل همون زد ٣ كامپكت قراره به شكل عمودي باشه ، خيلي هم عالي ، اميدوارم مثل اين محصولات جديد سوني باتري عالي داشته باشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی