ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نوکیا: برای تصاحب Alcatel-Lucent حاضریم ۱۶.۶ میلیارد دلار بپردازیم

روز گذشته در خبرها نوشتیم که نوکیا در پی خرید کمپانی تولید کننده ی تجهیزات مخابراتی Alcatel-Lucent است و حالا اینطور که از شواهد بر می آید و طبق اعلام خود شرکت فنلاندی، آنها پیشنهادی ۱۶.۶ ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۲:۱۰

روز گذشته در خبرها نوشتیم که نوکیا در پی خرید کمپانی تولید کننده ی تجهیزات مخابراتی Alcatel-Lucent است و حالا اینطور که از شواهد بر می آید و طبق اعلام خود شرکت فنلاندی، آنها پیشنهادی ۱۶.۶ میلیارد دلاری را به همتای خود داده اند.

در صورت به سرانجام رسیدن این قرار داد جاه طلبی نوکیا برای بدل شدن به اولین تولید کننده و فروشنده بازار ابزارهای مخابراتی بیش از هر زمان دیگری خواهد شد و آنها می توانند مستقیماً با رهبر کنونی بازار مذکور یعنی اریکسون وارد رقابت گردند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

نوکیا و Alcatel-Lucent قصد دارند مفاد قرارداد مابین خود را در نیمه ی اول ۲۰۱۶ نهایی سازند و انتظار می رود شرکت حاصل از ادغام این دو کمپانی از برند نوکیا استفاده نموده و واحد تحقیق و توسعه ی آن کماکان عنوان دیگر طرف قرار داد را یدک بکشد.

شرکت فنلاندی مورد بحث در بیانیه رسمی خود در همین رابطه اظهار داشته: "کمپانی ترکیبی جدید، به صورت یکتا برای مردم در تمامی نقاط جهان، اقدام به تولید ابزارهای کاربردی ارتباطی خواهد کرد. چنین حرکتی برای راه اندازی موج بعدی تغییرات تکنولوژیک که شامل اینترنت اشیاء و بهره گیری از کلاود می گردد ضروری به نظر می رسد."

نوکیا می افزاید: "با حضور ۴۰۰۰ کارمند در بخش تحقیق و توسعه و صرفه بودجه ای ۴.۷ میلیارد یورویی طی سال ۲۰۱۴، ادغام دو کمپانی سبب شتاب یافتن توسعه ی تکنولوژی های مانند نسل پنجم شبکه های موبایل خواهد شد و شاهد تسریع روند حرکت به سمت کلاود و همچنین ارائه ی راهکارهای بهتر تصویربرداری و سنسورهای به مراتب دقیق خواهیم بود."

در خبری دیگر و البته غیر مرتبط نوکیا یکبار دیگر سخن از تحت نظر قرار داشتن سرویس نقشه Here خود و تلاش برای فروش آن به میان آورد. این شرکت با توجه به پیش رو بودن احتمال پیوستن  Alcatel-Lucent به آنها، زمان حاضر را بهترین وقت ممکن برای ارزش یابی Here maps و فروش آن می داند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۶ فروردین ۱۳۹۴

    دوست دارم اگه قراره HERE به فروش برسه، حداقل به شرکتی فروخته بشه که برای همه ی کابران همه ی سیستم عامل ها ارزش قائل میشه و پشتیبانی از اونو برای همه ادامه میده. برای مثال فکر میکنم مایکروسافت برای این معامله گزینه ی خوبی باشه.

  • گهینوم
    گهینوم | ۲۶ فروردین ۱۳۹۴

    خیلی هم عالی.نوکیا داره برمیگرده و این عالیه :)
    مرسی

  • Sohrab_Asaseh
    Sohrab_Asaseh | ۲۶ فروردین ۱۳۹۴

    http://www.digikala.com/BlueSmile/default.aspx?refId=c57e6bb8-916f-4a6a-8981-6e3f44d22c69

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی