ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بروز رسانی جدید Android Wear و پشتیبانی از شبکه های Wi-Fi

چند هفته پیش شایعاتی به گوش رسید که گوگل قصد دارد پشتیبانی از Wi-Fi و لانچرها را به اندروید ور اضافه نماید. امروز اما بالاخره گوگل این خبر را تایید نمود و از آپدیتی سخن گفت ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

چند هفته پیش شایعاتی به گوش رسید که گوگل قصد دارد پشتیبانی از Wi-Fi و لانچرها را به اندروید ور اضافه نماید. امروز اما بالاخره گوگل این خبر را تایید نمود و از آپدیتی سخن گفت که هر دو قابلیت یاد شده را به پوشیدنی های مبتنی بر پلتفرم Android Wear خواهد آورد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

apps-people-actions-250x250-4

بروز رسانی جدید اندروید ویر می آید تا وظایف خود را به شکل بهتری بر روی مچ دست شما به سرانجام برساند. حالا دست یافتن به مخاطبین در این ساعت های هوشمند بسیار آسان تر خواهد شد؛ صرفا با یک بار ضربه بر روی نمایشگر ساعت، لیستی از اپلیکیشن ها بر روی نمایشگر نمایان خواهد شد که با کشیدن انگشت به یک طرف، می توانید لیست مخاطبین را مشاهده کنید.

نوع فعالیت اپلیکیشن ها نیز بهبود بسیاری یافته است. پیشتر اینگونه بود که پس از رها کردن دستتان (پایین بردن آن) ساعت از اپ در حال فعالیت خارج می شد اما حالا برای مثال اپلیکیشن مربوط به ثبت حرکات ورزشی، تا هر زمان که نیازش داشته باشید، به فعالیت خود ادامه خواهد داد. نکته اینجاست که حالا زمانی که به ساعت خود نگاه نمی کنید، اپ ها به شکل سیاه و سفید به نمایش در خواهند آمد تا باتری دستگاه بیهوده مصرف نگردد.

quick2-emoji-reply-blog-1

گوگل در بروزرسانی جدید خود، اموجی یا همان شکلک ها که این روزها در بین کاربران بسیار محبوب گشته اند را نیز به اندروید ور خواهد آورد. نوآوری اما در این بخش اینگونه بوده که شما می توانید با انگشتتان، بر روی نمایشگر حالت اموجی را طراحی کنید، سپس پلتفرم ور آن را شناخته، اموجی اصلی را جایگزین طراحی شما کرده و سپس آن را برای مخاطبی که در نظر دارید ارسال خواهد کرد.

اما مهم ترین بخش های این بروز رسانی، همانگونه که در ابتدا نیز برایتان گفتیم، پشتیبانی از اینترنت Wi-Fi و همچنین و GPS و موزیک آفلاین است. قابلیت اتصال Wi-Fi به کاربران اجازه خواهد داد تا بدون نیاز به موبایل خود و اتصالی مداوم به آن، بتوانند به بسیاری از نوتیفیکیشن هایشان رسیدگی کنند.

آپدیت جدید گوگل برای پلتفرم اندروید ور، ابتدا برای ساعت لوکس ال جی به نام Watch Urbane موجود خواهد بود و انتظار می رود در هفته های آینده برای سایر اسمارت فون ها نیز آماده گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • رونین
    رونین | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    انتظار می رود در هفته های آینده برای سایر (اسمارت واچ ها) نیز آماده گردد.

    البته من ملا نقطه ای نیستم اما کمک به شما کمک به خودمه! :)

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    ایول یکی از اشکل هاشو برطرف کرد ،قبل از این رسیدن به بخش برنامه ها سخت بود ، اول واچ هم این مشکل رو داره ، خیلی سخته بخوای بین اون همه دایره برنامه مورد نظرتو انتخاب کنی ، کشیدن اموجی رو من داخل کیبورد جدید گوگل امتحان کردم اما اصلن خوب کار نمی کرد ، خدا کنه اینجا بهتر کار کنه به نظرم یه قابلیت ضروری دیگه که باید اضافه بشه کیبورده ، به شخصه از کیبورد مایکروسافت بند خیلی استفاده می کنم

  • Siamak Gol
    Siamak Gol | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    آقا یه سوال ... تو اکسل برا پرینت یه حالتی هست بزرگ تو صفحه مینویسه page1 .. page2 منم میخام همین کارو کنم.. از کجا باس برم؟

مطالب پیشنهادی