ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش مالی LG اعلام شد: درآمد ۳.۲۷ میلیارد دلاری واحد موبایل

شرکت ال جی به تازگی گزارش مالی خود را برای سه ماهه اول سال ۲۰۱۵ اعلام کرده است. بر اساس این گزارش درآمد کلی شرکت در مقایسه با سال قبل تغییر چشمگیری نکرده و کره ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۸

شرکت ال جی به تازگی گزارش مالی خود را برای سه ماهه اول سال ۲۰۱۵ اعلام کرده است. بر اساس این گزارش درآمد کلی شرکت در مقایسه با سال قبل تغییر چشمگیری نکرده و کره ای ها توانسته اند همچنان عدد ۱۲.۷ میلیارد دلار را حفظ نمایند.

علیرغم تغییر نکردن درآمد کلی، ال جی توانسته سود خالص خود را در فصل گذشته افزایش دهد. این شرکت کره ای در سه ماهه نخست ۲۰۱۵ موفق شده ۳۴.۹۱ میلیون دلار را به حساب های خود، روانه کند.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

بخش موبایل ال جی با رشدی ۵ درصدی در مقایسه با بازه زمانی مشابه در سال گذشته، توانسته مبلغ ۳.۲۷ میلیارد دلار برای این شرکت درآمد داشته باشد. عرضه موبایل های ال جی به بازار در طول ۱۲ ماه گذشته، ۲۶ درصد رشد داشته و سرانجام در فصل گذشته به ۱۵.۴ میلیون دستگاه رسیده است.

در این میان آمریکای شمالی یکی از بازارهایی بوده که ال جی توانسته در آن خوش بدرخشد. آمار موبایل های عرضه شده در این منطقه در مقایسه با سال گذشته نزدیک به ۶۶ درصد افزایش داشته است.

ال جی در کشور خود نیز بسیار موفق عمل کرده و به لطف ارائه محصولی همچون G Flex 2 توانسته رشدی ۵۷ درصدی را در زمینه تعداد موبایل های عرضه شده، تجربه نماید.

در سوی دیگر بخش ‍Home Entertaiment یا تفریحات خانگی، برای اولین بار در طول ۵ سال گذشته شاهد کاهش سود دهی خود بوده است. سود عملیاتی این واحد با ۵ درصد کاهش در مقایسه به سال قبل، اکنون به عدد ۴.۰۳ میلیارد دلار رسیده است. تلویزیون ها و سیستم های صوتی از جمله مهمترین محصولاتی هستند که در این بخش به تولید می رسند.

علیرغم کاهش سود دهی واحد مذکور، بخش لوازم خانگی با ۹ درصد رشد سالیانه، توانسته است به سود عملیاتی ۲۰۸.۴۵ میلیون دلار دست پیدا کند.

ال جی در سال ۲۰۱۳ نسبت به راه اندازی واحدی جدید به نام Vehicle Component اقدام کرد. این واحد وظیفه تولید برخی از قطعات داخلی خودرو ها را بر عهده دارد. سیستم های گرمایشی و نمایشگر داشبورد ها به همراه چند مورد دیگر از جمله محصولاتی هستند که توسط این بخش تولید می گردند.

بر اساس گزارش مالی ال جی، واحد مذکور در فصل گذشته درآمدی ۳۴۷.۸ میلیون دلاری داشته و عملکرد کلی آن، ۲.۱۸ میلیون دلار به شرکت ضرر زده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • مهدیار
    مهدیار | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

    الجی اون 27. رو قرض میدی قول میدم زود برگردونم :D

  • دونباله رو
    دونباله رو | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

    فهمیدم
    موبایلش رشد کرده

مطالب پیشنهادی