ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل اپلیکیشن مدیریت زمان Timeful را خرید

بیشتر استفاده کنندگان از پلتفرم iOS با Timeful آشنایی دارند؛ اپلیکیشنی که تمرکز کاربران بر روی مدیریت و زمان بندی کارهایشان را افزایش می دهد. اپلیکیشن یاد شده صرفا برای پلتفرم اپل موجود است و خبر ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

بیشتر استفاده کنندگان از پلتفرم iOS با Timeful آشنایی دارند؛ اپلیکیشنی که تمرکز کاربران بر روی مدیریت و زمان بندی کارهایشان را افزایش می دهد.

اپلیکیشن یاد شده صرفا برای پلتفرم اپل موجود است و خبر جالب اینکه امروز گوگل خبر داد که کمپانی توسعه دهنده این اپلیکیشن را به شکل کامل خریداری نموده است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اگر با این اپلیکیشن آشنایی ندارید، همانطور که گفتیم صرفا به کاربران کمک می کند به شکلی مفید، وقت خود را زمان بندی کرده و کارهای خود را به سرانجام برسانند. Timeful عادت های شما را درک کرده و کارهایتان را اولویت بخشی می کند.

گوگل اما همزمان با خبر خرید کمپانی Timeful می گوید که این اپلیکیشن به زودی به مجموعه سرویس های این کمپانی اضافه خواهد شد. آنطور که از سخنان وبلاگ رسمی گوگل بر می آید، عرضه این اپلیکیشن به صورت جداگانه و به شکل مستقل نخواهد بود بلکه به احتمال زیاد می توانیم آن را به شکل ادغام شده با برخی از سرویس های شرکت مورد بحث ببینیم.

خبر خرید اپلیکیشن مذکور، از طریق وبلاگ رسمی Gmail منتشر شده و در نتیجه گمانه زنی می شود که ابتدا Timeful را با سرویس ایمیل گوگل، به شکل یکپارچه خواهیم دید. این نکته را نیز فراموش نکنید که بعید است گوگل قابلیت جدیدی را به جیمیل اضافه کند و مدت کمی بعد، آن ویژگی را در سرویس هایی نظیر اینباکس، تقویم و داکز قرار ندهد.

در خصوص استفاده کاربران iOS از اپلیکیشن Timeful نیز باید اشاره کنیم که کمپانی سازنده در بیانیه ای که همزمان با گوگل به انتشار رسانده، خبر می دهد که کاربران iOS می توانند مانند گذشته از این اپ بهره جویند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • امیر پارسا
    امیر پارسا | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

    اقای ابوالفضل با فضیلت!
    شما اینی
    http://digiato.com/article/2015/01/23/فونتی-که-به-جای-دست-توسط-کامپیوتر/
    چیزی از دیوان گردی کم نداری!
    مثله همونی
    پس برامون مدعی اخلاقیات نباش
    اصالت شما کاملا هویداست!
    متاسفم برات
    :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی