ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

از حالا به بعد می توان بدون داشتن اکانت فیسبوک، در مسنجر ثبت نام کرد

از امروز به بعد، شما می توانید بدون ثبت نام در شبکه اجتماعی فیسبوک، از قابلیت های مسنجر یا پیام رسان فیسبوک در قالب اپلیکیشنی جدا بهره مند شوید. در واقع برای ثبت نام حتی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۴ تیر ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

از امروز به بعد، شما می توانید بدون ثبت نام در شبکه اجتماعی فیسبوک، از قابلیت های مسنجر یا پیام رسان فیسبوک در قالب اپلیکیشنی جدا بهره مند شوید. در واقع برای ثبت نام حتی به آدرس ایمیل شما هم نیازی نیست.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

فیسبوک تنها از شما نام، نام خانوادگی، شماره تلفن و تصویر را طلب می کند. این شرکت در بلاگ رسمی خود نوشت: "با این آپدیت، مردم بیشتری می توانند از تمام ویژگی های در دسترس مسنجر لذت ببرند. از جمله، تصاویر، ویدیوها، چت های گروهی، پیام های صوتی، تماس تصویری، استیکرها و باقی موارد."

مسنجر ماهانه 700 میلیون کاربر فعال دارد و حرکت اخیر فیسبوک شاید بتواند به افزایش این رقم کمک کند. اما به هر حال، اگر در فیسبوک هم ثبت نام کنید، ویژگی های بیشتری در انتظارتان است که در حالت دیگر به آن ها دسترسی ندارید.

گفته شده که: "مردم به راحتی می توانند با دوستان فیسبوکی و لیست تماس خود صحبت کنند و به مسیج های فیسبوک آن ها دسترسی داشته باشند و از قابلیت ارسال پیام از چند دستگاه موبایل، وب و تبلت نیز بهره مند شوند."

کاربران می توانند با آپلود لیست تماس تلفن خود، یافتن دوستان و اعضای خانواده را در مسنجر راحت تر کنند. برای شروع، مسنجر (بدون فیسبوک) در حال حاضر در کشورهای آمریکا، کانادا، پرو و ونزوئلا منتشر شده و به زودی جهانی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Max
    Max | ۴ تیر ۱۳۹۴

    هرچی جهانی بشه کشور ما فیلتر میکنه میگفتم قراره فیس بوک رفع فیلتر بشه و جزء فیلترینگ هوشمند قرار بگیره کسی خبر داره چی شد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی