ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

htc one m9 گوشی وان ام 9 اچ تی سی
تکنولوژی

پس از سه ماه تنها ۴.۷۵ میلیون دستگاه One M9‌ به فروش رفته است

میزان استقبال از تلفن هوشمند HTC One M9 به حدی نا امید کننده بود که عاقبت کمپانی تولید کننده اش اعلام کرد قصد دارد تا ماه اکتبر پرچمداری بازطراحی شده را تحت برند hero آماده ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۴ تیر ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

میزان استقبال از تلفن هوشمند HTC One M9 به حدی نا امید کننده بود که عاقبت کمپانی تولید کننده اش اعلام کرد قصد دارد تا ماه اکتبر پرچمداری بازطراحی شده را تحت برند hero آماده سازی و روانه ی بازار نماید.

در همین راستا امروز گزارشی منتشر شده که نشان می دهد تا چه حد اوضاع برای HTC نامطلوب بوده که آنها بلافصله، ساخت و عرضه ی پرچمداری تازه را در دستور کار خودشان قرار داده اند. بد نیست یادآور شویم کمپانی تایوانی مورد بحث سایز صفحه نمایش One M9 و رزولوشن آن را در قیاس با On M8 تغییر نداده بود و طراحی نیز فرق چندانی با نمونه ی پیشین نداشت.

در عوض پرچمدار جدید از بدنه ای فلزی و دو رنگ بهره می برد و دوربین اصلی سابقاً اولترا پیکسلی آن با یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی جایگزین شده بود. One M9 از نظر حافظه ی رم هم ارتقا یافت و به ۳ گیگابایت از این نوع حافظه تجهیز شد و باتریش نیز قدری افزایش ظرفیت داشت و توانش به ۲۸۴۰ میلی آمپر ساعت رسید.

اما اگر به گزارشی که امروز منتشر شده باز گردیم مشاهده می کنیم که در آن آمده، HTC تا کنون و طی سه ماه پس از عرضه ی برترین محصول خود در سطح جهانی تنها توانسته ۴.۷۵ میلیون دستگاه از آن را به فروش برساند.

عدد یاد شده نسبت به آمار و ارقامی که برای One M8 در بازه ی زمانی مشابه رقم خورده اند کاهشی ۴۳.۷۵ درصدی نشان می دهد و اگر آن را با فروش ۱۰ میلیونی گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج طی ماه اول عرضه شان مورد مقایسه قرار دهیم می توان فهمید که اوضاع برای تایوانی ها تا چه حد رو به وخامت است.

بدین ترتیب باید منتظر ماند و دید آیا با فرا رسیدن ماه اکتبر و عرضه ی یک محصول تازه شرایط دستخوش تغییر می گردد یا بازهم این روند نامطلوب و ناخوشایند ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • خندوانه
    خندوانه | ۶ تیر ۱۳۹۴

    به ما چه









    والا

  • Mohammad Reza
    Mohammad Reza | ۴ تیر ۱۳۹۴

    اگر مشکلات دوربین و چیپست و باتری m9 نبود خیلی خوب می تونست فروش کنه.به نظر من عدم نواوری مشکل اصلی نبود چون همین جوری هم کیفیت ساخت در سطح خیلی بالایی قرار داره.فقط می بایست تفاوت های بیش تری اعمال می کرد.من اصلا دوست ندارم از نزدیک دوتا گوشی رو اشتباه بگیرم.توی نمایندگی بازارموبایل htc تا وقتی پشت و بغل گوشی رو ندیدم،نفهمیدم m9 دستمه یا m8

  • milad_na
    milad_na | ۴ تیر ۱۳۹۴

    !!!
    واقعا فکر می کردم خیلی کمتر فروخته باشه.
    ایشالاسریعتر یه فکر اساسی و درس کنه.

  • Leo Fender
    Leo Fender | ۴ تیر ۱۳۹۴

    اچ تی سی جان اون اپله که میتونه هر دو سال یه بار طراحی گوشیشو عوض کنه و حتی گوشیاییش که طراحیشون عوض نشده رکورد فروشو میزنن
    شما هر سال باید یه کار ژانگولری انجام بدین وگرنه تو رقابت با بقیه برندای اندروییدی له میشین

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی