ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون 6S با ظاهری شبیه به آیفون 6 و تغییرات داخلی اندک، پاییز امسال از راه می رسد

اپل خود را آماده می کند تا در پاییز 2015 نسخه «S» از آیفون را معرفی نماید. این مدل از نظر طراحی و ظاهر کامل شبیه به آیفون 6 و آیفون 6 Plus خواهد بود ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۰ تیر ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۲

اپل خود را آماده می کند تا در پاییز 2015 نسخه «S» از آیفون را معرفی نماید. این مدل از نظر طراحی و ظاهر کامل شبیه به آیفون 6 و آیفون 6 Plus خواهد بود و تنها از نظر امکانات داخلی اش تغییر می کند.

چندی پیش گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه آیفون 6s در پاییز امسال و همراه با نمایشگر بهره مند از فناوری فورس تاچ یا همان حساس به فشار معرفی می شود و حالا یکی از منابع آگاه نزدیک به زنجیره تامین قطعات اپل اطلاعات تازه ای را در رابطه با این محصول و تصاویری از محفظه خارجی و بدنه فلزی آن منتشر کرده که در ادامه به آنها می پردازیم.

با دیجیاتو همراه باشید.

شباهت طراحی به آیفون 6 فعلی با همان ضخامت و عرض

9to5mac_6s27

همانطور که انتظار می رفت این تصاویر نشان می دهند که قسمت پشت بدنه نسل بعدی آیفون شباهت زیادی به مدل فعلی دارد و از این لحاظ تشابه میان آیفون 5 و آیفون 5S رادر ذهن تداعی می کنند.

تصاویر لو رفته هیچگونه تغییر قابل توجه را در بدنه این محصول نسبت به مدل پیشینش نشان نمی دهند و حتی رنگ دستگاه نیز همان است، با این همه احتمال آنکه نسخه نهایی ارائه شونده از سوی کمپانی سازنده با تغییراتی همراه باشد چندان هم دور از ذهن نیست.

تغییر خاصی در موقعیت قرار گیری و اندازه منافذ موجود روی بدنه این دستگاه به چشم نمی خورد و منبع خبر نیز اعلام کرده هرگونه تفاوت احتمالی در ضخامت یا عرض این دستگاه بیش از اندازه کوچک خواهد بود که کسی بتواند متوجه آن شود اما این مساله احتمال آنکه با یک موبایل 5.5 اینچی روبرو شویم را به کلی منتفی نخواهد کرد.

2- تفاوت در ساختار داخلی

9to5mac_6s19

 

علیرغم آنکه بدنه این دستگاه شبیه به آیفون 6 به نظر می رسد، تغییرات کوچک متعددی در داخل آن رخ داده که به خصوص در منطقه قرار گیری logic board و قطعات دیگر آن مشاهده می شود و اطلاعات منتشر شده در این رابطه کاملا با آنچه پیشتر شنیده شده بود همخوانی دارد.

3- خبری از دوربین با لنز دوگانه نیست

9to5mac_6s26

با در نظر داشتن تصاویر منتشر شده از قشر پشتی این دستگاه و وجود منافذ مشابهی که برای قرارگیری دوربین، میکروفون و فلاش LED روی آن کار گذاشته شده، شایعه وجود یک سیستم دوربین با لنز دوگانه در آیفون 6S به کلی باطل خواهد شد.

اما این بدان معنا نخواهد بود که دوربین آیفون جدید هیگونه تغییری نخواهد کرد، بلکه صرفا حاکی از آن است که خبری از لنز دوگانه در دوربین این دستگاه نخواهد بود.

4- خطوط افقی مربوط به آنتن همچنان سرجایشان هستند

چندی پیش جزئیات مربوط به پتنتی منتشر شد که نشان می داد اپل به تکنیکی برای پنهان نمودن خطوط آنتن در قسمت پشت آیفون دست یافته است و چون تغییری در طراحی و ظاهر قاب این محصول رخ نداده، پیش بینی می شود که آن خطوط همچنان در سری 6 آیفون وجود داشته باشند.

با این همه ممکن است به زودی خبرهای خوبی در رابطه با عملکرد آنتن NFC به گوشمان برسد که در زمان مناسب به آن پرداخته می شود.

5- پورت ها، اسپیکرها و میکروفون ها

طراحی قسمت تحتانی آیفون 6S به خاطر تعداد منافذ اسپیکر و موقعیت قرارگیری فیش هدفون، میکروفون و پورت Lightning، دقیقا مشابه مدل پیشینش است و این می تواند خبر خوبی برای تولید کنندگان قاب و لوازم جانبی باشد تا دیگر نگران باز طراحی محصولات خود برای آیفون 6S نباشند.

9to5mac_6s17

9to5mac_6s18

9to5mac_6s19

9to5mac_6s20

9to5mac_6s21

9to5mac_6s22

9to5mac_6s23

9to5mac_6s24

9to5mac_6s25

9to5mac_6s26

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • Llama
    Llama | ۱۷ شهریور ۱۳۹۴

    بله
    اپل یکبار دیگه همون آیفون ۶ قدیمی رو معرفی میکنه و یکبار دیگه جیب ملت جوگیر رو با همون امکانات عهد بوقش خالی میکنه.

    آفرین به اپل که خوب هدفی رو نشونه رفته.

    حقته. بخور عزیزم.
    وقتی میتونی مفت خوری کنی بکن. چرا که نه.
    وقتی پول رو بابت تحویل نگرفتن امکانات بهت میدن، مرض داری پیشرفت کنی؟ چه کاری بهتر از این.
    درود بر اپل ،،،،،،،،،،،،،،،،. فيلم تموم شد. مضخرفات يه اندرويدي بود......

  • EMAD
    EMAD | ۲۲ تیر ۱۳۹۴

    سري s هميشه تغييرات ضاهري زيادي نداشتن و اگر هم بوده جزعي و اندك مثل 5 با5s يا 4 با4s دركل سري s نسخه كامل شده نسل قبلشه كه مشكلات سري قبلو برطرف مي كنن و فقط كارش اينه كه يه پولي از جيب ما بكنن ومي تونم بگم اين عكس 100% درسته و براي ايفون 6s هستش چون الان من به گوشيم نگا مي كنم هشت تا سوراخ اسپيكر داره اما اين شيش تا هستش((: اگر دنبال يه چيز جديد هم از نظر سخت افزار ونرم افزار هستيد منتظر ايفون7 باشيد

  • peyman
    peyman | ۱۲ تیر ۱۳۹۴

    age Kobe Ba ghemates ham kob base Aslan hame hose habad apel kob ghemates 5 barabar gose hay dege hast l

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی