ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: آب های سیاه

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Slugterra: Dark Waters

slugterra-main-840x442

اگر عناوین قبلی سری اسلاگترا را بازی کرده باشید با حجم تخیل بالای آن آشنایی دارید. در این نسخه که پر خواهد بود از موجودات درنده ی مکانیکی، 13 مرحله مختلف با 4 زمین بازی وجود دارد. یکی از نکات جالب این بازی، تغییر دوربین به سه حالت مختلف در شرایط مبارزه است. گاهی اوقات بازی به حالت ایزومتریک در می آید و گاهی اوقات هم لازم است از دید اول شخص تیراندازی کنید.

Slugterra: Dark Waters

Slugterra: Dark Waters

سازنده: Apps Ministry قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 221 مگابایت زبان:

2048 انفجاری

Untitled

حتما 2048 را بازی کرده اید و می دانید که در این بازی چه می گذرد. 2048 که کپی ساده و بی آلایشی از روی بازی Threes بود توانست در مدت زمان اندکی محبوبیت بسیار پیدا کند. اما همانطور که Flappy Bird و 2048 به ما آموختند به هر حال کپی از روی کپی هیچگاه متوقف نمی شود. اگر از ورژن عادی 2048 خسته شده اید، این بازی با ابتکار گرافیکی که به خرج داده، جذابیت بالایی دارد.

2048 انفجاری

2048 انفجاری

سازنده: استودیو هنر نور و حرکت قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 14.2 مگابایت زبان:

مخی تو

com.badbanit.game.mokhito1

مخی تو، مجموعه ای از کارت ها و تصاویر مختلف است که بازیکن باید با استفاده از کلماتی که در اختیارش قرار داده شده آن ها را حدس بزند. رابط کاربری ساده مخی تو و همچنین سبک گرافیک خاص آن سبب می شود که تا مدت ها از آن لذت ببرید. کارت های مختلفی وجود دارد که با توجه به دانش عمومی تان می توانید وارد یکی از آن ها شده و سطح اطلاعات خود را به چالش بکشید.

مخی تو

مخی تو

سازنده: ایماژ اَپ قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 10.9 مگابایت زبان:

DRAGON BALL Z DOKKAN BATTLE

123

سری Dragon Ball Z روی کنسول های بازی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است، مخصوصا اگر عاشق انیمه ها و محصولات ژاپنی باشید، این بازی بسیار هیجان انگیز و دوست داشتنی خواهد بود. Dokkan Battle با دست گذاشتن روی نقاط خاصی از سری Dragon Ball Z قصد دارد تا حد ممکن سادگی را به تلفن های همراه بیاورد اما با این حال لذت را از بین نبرد.

DRAGON BALL Z DOKKAN BATTLE

DRAGON BALL Z DOKKAN BATTLE

سازنده: BANDAI NAMCO Entertainment Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 56.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Positron5
    Positron5 | ۲ مرداد ۱۳۹۴

    یه مدت برای ویندوز موبایل هم بازی معرفی میکردید .
    یادتون رفته ؟؟؟؟؟

  • آیدین
    آیدین | ۲ مرداد ۱۳۹۴

    جدیدا اصلا بخش هفت سنگ رو جدی نمیگیرید که خیلی بده . حتی اگه مخاطبانش کم باشه که نیست دلیلی نمیشه تا محتوای ضعیف تولید بشه . کافیه فقط بازی هارو تو یه فرم خاص منتشر کنید که مثلا من با خودم حدس نزنم که این هفته قراره بازی وینفون ای هم معرفی بشه ؟؟ چنتا اندروید چندتا آی او اس قراره باشه ؟؟ قراره بازی ها شبیه هم باشه یا سلایق متفاوت رو پوشش بده ؟؟
    اگه مجله سینمایی یا جنایی بود خوشحال میشدم که نتونم جواب این سوال هارو قبل خوندن متن پیدا کنم ولی این مدل برای این موضوع اصلا از دید من خوشآیند نیست . صرف اینکه 10 دیقه بگردی 4 تا بازی پیدا کنی و برا هر کدوم 4 خط تایپ کنی مثل رفع تکلیف میمونه . با احترام به نویسنده مطلب البته آقای وفانژاد رو من خیلی دنبال میکنم مطالبشون رو تو حوزه گیم .

  • Kasra_shi
    Kasra_shi | ۲ مرداد ۱۳۹۴

    جای ایکون Dragon Ball با black water عوض شده

  • EhsanM
    EhsanM | ۲ مرداد ۱۳۹۴

    مخی تو خیلی باحاله حتما بازی کنید!

مطالب پیشنهادی