ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان mute کردن تب های پر سر و صدا سرانجام به مرورگر فایرفاکس اضافه خواهد شد

موزیلا بالاخره قصد دارد امکان نمایش و mute کردن تب هایی که در حال پخش صدا هستند را به کاربران مرورگر خود بدهد، قابلیتی که در مرورگرهای گوگل کروم و سافاری اپل وجود داشته و سالهاست ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۴ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

موزیلا بالاخره قصد دارد امکان نمایش و mute کردن تب هایی که در حال پخش صدا هستند را به کاربران مرورگر خود بدهد، قابلیتی که در مرورگرهای گوگل کروم و سافاری اپل وجود داشته و سالهاست درخواست اضافه شدن آن از سوی کاربران فایرفاکس نیز شنیده می شود.

احسان اخگری مسئول بخش Web API موزیلا این موضوع را در مصاحبه ای با سایت VentureBeat اعلام کرده و در مورد عملکرد آن نیز اینطور توضیح داده است که احتمالا طرز کاری مشابه API جدید Flash در سیستم عامل های ویندوز و مک خواهد داشت.

اخگری همچنین در مورد زمان ارائه قابلیت تازه گفته موزیلا هنوز مشغول کار روی آن است و فعلا نمی توان زمان دقیقی برای اضافه شدن آن به مرورگر فایرفاکس اعلام کرد.

گفتنیست اولین بار کاربری در سال ۲۰۰۹ با استفاده از فرم گزارش باگ ها درخواست اضافه شدن چنین قابلیتی را به موزیلا ارائه کرده بود، قابلیتی که البته با استفاده از افزونه های مختلفی قابل انجام هستند، اما فایرفاکس تصمیم گرفته در آینده این امکان را همانند کروم و سافاری به شکل رسمی و فراگیر به کاربران خود ارائه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۵ مرداد ۱۳۹۴

    ببخشید یه سوال داشتم. چطوری میشه توی کروم این کارو انجام داد؟

  • Ali
    Ali | ۵ مرداد ۱۳۹۴

    ببینید همیشه امنیت در اولویته و امن ترین مرورگر دنیا Google Chrome هستش که امکاناتی بسیار بیشتری نسبت به Mozilla Firefox داره و سریعتر هم هست شما هم از کروم استفاده کنید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی