ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

آیا بلک بری چرخه تولید و فروش تلفن های هوشمند را متوقف خواهد کرد؟

جان چن، مدیر عامل و مدیر ارشد عملیاتی بلک بری به تازگی در مصاحبه ای حضور به هم رسانده و گفته که اگر تجارت و فروش موبایل های بلک بری به شکل صحیح و مورد ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۵ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

جان چن، مدیر عامل و مدیر ارشد عملیاتی بلک بری به تازگی در مصاحبه ای حضور به هم رسانده و گفته که اگر تجارت و فروش موبایل های بلک بری به شکل صحیح و مورد انتظار پیش نروند، این شرکت مجبور به متوقف کردن پروسه تولید تلفن های هوشمند خواهد شد.

شرکت کانادایی، اکنون سهمی کمتر از یک درصد از فروش جهانی موبایل های هوشمند را در دست داشته و به تازگی خبرهایی رسیده بود که در حال تلاش برای بهبود شرایط فعلی و اوضاع فروش موبایل هایش است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

از سوی دیگر، بلک بری اکنون به عنوان یک توسعه دهنده شخص ثالث نیز ایفای نقش می کند که با شرکت های دیگر همکاری نموده و امنیت موبایل هایشان را تضمین می نماید؛ همانطور که پیشتر نیز نوشته بودیم، کانادایی ها به تازگی همکاری خود با گوگل برای ایمن کردن اندروید و سرویس های تجاری این پلتفرم را آغاز نموده بودند.

بلک بری پس از عرضه ی آیفون و البته موبایل های اندرویدی که پس از آن به بازار آمدند، درخشش خود را از دست داد و همچنان تلاش می نمود تا موبایل هایی هوشمند که از کیبورد فیزیکی بهره می بردند را به فروش برساند و از سوی دیگر سیستم عامل بلک بری ۱۰ نیز دو سالی تاخیر خورد؛ در دنیای تکنولوژی دو سال، مدت زمان زیادیست و اتفاقات متعددی از سوی رقیبا روی می دهند که می توانند شما را از دور بازی به شکل کامل خارج کنند.

به هر حال بلک بری در سال اخیر تلاش کرده تا به بازی برگردد و موبایل پاسپورت [بررسی دیجیاتو] نیز نشانی از همین تلاش است.

blackberry-w600

در این میان شرکت مورد بحث با پاسپورت نیز نتوانست بخت و اقبال زیادی را از آن خود کند و درآمدهای دوره مالی گذشته اش از بخش موبایل، ۳۱ درصد کاهش را نشانگر هستند.

اکنون آخرین شانس بلک بری، استفاده ای صحیح از پلتفرم اندروید است و شاید بتواند با ارائه موبایلی اندرویدی و امن، توجه ها را به خود جلب کند چرا که تحلیلگران دنیای تکنولوژی همواره به نا امن بودن پلتفرم گوگل خرده گرفته اند.

BlackBerry-Venice-AA-w600

دوازده ماه پیش رو، آینده بخش تلفن های هوشمند بلک بری را روشن خواهد کرد؛ باید به این شرکت کانادایی اجازه داد تا آخرین تیر کمانش را نیز به سوی هدف نشانه رود، کسی چه می داند، شاید بتواند دوباره کاربران را به سوی استفاده از موبایلی که از کیبوردی فیزیکی بهره می گیرد، راضی کند. در غیر این صورت، همانگونه که جان چن خود اذعان داشته، بهتر است بلک بری از دور رقابت در دنیای موبایل ها کنار رود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • m
    m | ۵ مرداد ۱۳۹۴

    زير في بازار خط توليدشو خريداريم :D

  • داود
    داود | ۵ مرداد ۱۳۹۴

    من گوشیم وان پلاسه نمیدونم چه پدر کشته گی با این شرکت های چینی دارن وللی فک کنم از اونجا نشیت میگیره که طرف میره فلان تومن پول به یه پرچمدار میده بعد دوست اش با یک سوم قیمت گوشی به همون قدرت میخره و چون فلسفه خرید پرچمدار برای خاص بودن افراد دیگه گوشی اونا خاص نیست
    یه ذره مسایل رو ساده ترر بگیرین اون موقع فرق نداره گوشیتون چیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی