ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاهی به تصاویر جدید فاش شده از گلکسی نوت ۵

هنوز زمان زیادی از معرفی و عرضه نوت ۴ نگذشته بود که کاربران با اخبار متفاوتی از نوت ۵ رو به رو شدند و اکنون هم در ماه اخیر، شایعه و تصاویر متعددی از این موبایل ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۵ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

هنوز زمان زیادی از معرفی و عرضه نوت ۴ نگذشته بود که کاربران با اخبار متفاوتی از نوت ۵ رو به رو شدند و اکنون هم در ماه اخیر، شایعه و تصاویر متعددی از این موبایل پرطرفدار سامسونگ فاش گشته.

حال اما نوبت به چند تصویر جدید رسیده که البته جدا از به نمایش کشیدن زوایای موبایل، می خواهند نمایشگر روشن نوت ۵ و بخش اندکی از رابط کاربری را نیز به ما نشان دهند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Proto-Samsung-Galaxy-Note5-01-w600

تصویر اول نمای جلوی تلفن هوشمند مورد بحث را به نمایش می کشد. می توان یک نگاه کوتاه نیز در این تصویر به رابط کاربری جدید تاج ویز برای نسل جدید نوت داشت.

Proto-Samsung-Galaxy-Note5-w600

در تصاویر بعدی می توان نگاهی به قلم هوشمند S Pen کرد، چرا که پیشتر ادعا شده بود این بخش، به شکل خودکار و با دستور صوتی از جای خود خارج می گردد. سپس از سوی منابع کره ای، این خبر چند باری تایید و تکذیب شد ولی در نهایت به نظر می رسد که مکانیزم قلم S Pen، تفاوتی با نمونه های پیشین نداشته باشد.

Proto-Samsung-Galaxy-Note5-02-w600

در این تصاویر به نظر می رسد که قلم مورد بحث باز هم به شکل دستی از جای خود خارج می گردد. در قابی که برای نوت ۵ طراحی شده نیز مشاهده می کنید که یک شکاف کوچک وجود دارد تا کاربر بتواند به راحتی با ناخن خود قلم را بیرون بکشد.

هنوز هیچکدام از این اطلاعات قطعی نیستند اما در نهایت به نظر می رسد همانگونه که وال استریت ژورنال گزارش کرده بود، سامسونگ، نوت ۵ را پیش از موعد مقرر معرفی خواهد کرد و می توانیم تا پیش از پایان یافتن مرداد ماه به اطلاعات رسمی دسترسی داشته باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • محمدafg
    محمدafg | ۵ مرداد ۱۳۹۴

    تغییرات زیادی نداره

  • سینا >m
    سینا >m | ۵ مرداد ۱۳۹۴

    تغییری نداره فقط فلز و شیشه
    و تغییرات کوچیک دیگه

    ولی همینم باز جای شکر داره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی