ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ می خواهد تلفن های هولوگرافیک بسازد

کره ای ها همیشه در زمینه ساخت تکنولوژی نمایشگر چه در ابعاد تلویزیون و چه در ابعاد تلفن های همراه همیشه پیشرو بوده و بهترین ها را ارائه داده است. سامسونگ اولین شرکتی بود که نمایشگر Super ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

کره ای ها همیشه در زمینه ساخت تکنولوژی نمایشگر چه در ابعاد تلویزیون و چه در ابعاد تلفن های همراه همیشه پیشرو بوده و بهترین ها را ارائه داده است. سامسونگ اولین شرکتی بود که نمایشگر Super AMOLED را برای تلفن های همراه خود برگزید و یا نمایشگر خمیده را به جهان ابزارهای همراه معرفی نمود.

دو ماه پیش گزارشی پیرامون Project Valley شنیدیم، پروژه ای در مورد تلفن همراه با نمایشگری خمش پذیر و تاشو. اما حالا نوبت به قدم بزرگ بعدی رسیده است، تلفن هایی که قادرند تصاویر هولوگرافیک را به نمایش بگذارند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Samsung-Smartphone-Holographic-Display-Patent-01

پتنت های جدیدی که توسط این شرکت کره ای به ثبت رسیده نشان می دهد که نمایشگرهای این شرکت قادرند تصاویر هولوگرافیک را به وجود آورده و در فضای خارجی نمایش دهند. در واقع برخلاف آنچه که پیشتر شرکت های دیگر به نمایش گذاشته اند، این تلفن پروژکتور جداگانه ای ندارد و نمایشگر به تنهایی قادر است تصاویر را به بیرون از صفحه منتقل کند.

Samsung-Smartphone-Holographic-Display-Patent-02

همانطور که در تصاویر بالا مشخص شده، وقتی نور به لایه شیشه ای مخصوص تابانده می شود، تصاویر هولوگرافیک در بالای آن تشکیل می شوند. به بیان ساده، نمایشگر می تواند تصاویر منتخبی را به صورت هولوگرافیک نمایش دهد و نه هر چه که درون تلفن شماست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • مرتضی
    مرتضی | ۲۱ مرداد ۱۳۹۴

    اقای احمد m2شما اصلا از نمایشگر چیزی میدونی که میگی اون برندها چیکار کردن تو نمایشگر؟سونی کاری نکرده؟همین صفحه نمایشهای AMOLED سامسونگ از کجا اومده؟تکنولوژی سونی بود بخاطره سونامی و فرار از بحران به سامسونگ فروخته شد،البته الان هم TRILUMINUS داره که از هر لحاظ بهتره،وقتی اطلاعات نداری لزونی نداره الکی نظر بدی،اون موقع که برندهای ژاپنی نمایشگر میساختن کره ایها انگشت به دهن بودن،اگه میبینی همش اسم سامسونگ هست اونم فقط پول پول پول،لاشد تا رستگار شوی.

  • امیر
    امیر | ۲۱ مرداد ۱۳۹۴

    این سامسونگ خیلی چیزا میخواد بسازه اما خستس میفهمی خستههههه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی