ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

زمان برگزاری کنفرانس خبری ایسوس در IFA 2015 اعلام شد

با فرا رسیدن نمایشگاه IFA 2015 هر روز شرکت های بیشتری به برگزاری کنفرانس خبری یا ارائه یک نطق اختصاصی ویژه در این نمایشگاه ابراز تمایل می کنند. در همین راستا ایسوس نیز که از جمله ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

با فرا رسیدن نمایشگاه IFA 2015 هر روز شرکت های بیشتری به برگزاری کنفرانس خبری یا ارائه یک نطق اختصاصی ویژه در این نمایشگاه ابراز تمایل می کنند.

در همین راستا ایسوس نیز که از جمله برندهای مطرح حاضر در برلین به حساب می آید، اعلام نموده روز دوم سپتامبر مصادف با ۱۱ شهریور کنفرانس خبری خاص خودش را برگزار خواهد کرد.

شرکت مذکور تیزر کوتاهی را نیز منتشر نموده که در آن مستقیماً به ساعتی هوشمند اشاره می شود و چهره اش هم به صورت نسبی به نمایش در می آید و ضمناً گمان می رود در بخش دیگری از تیزر نیز به یک اسمارت فون پرداخته شده باشد.

گفتنیست طی خبرها در هفته های اخیر شنیده ایم که تایوانی ها برای رویداد پیش رو یک ذن فون جدید را آماده کرده اند و به تازگی نیز نسبت به اخذ مجوزهای لازم برای آن در کشور چین اقدام نموده اند.

بعید نیست این موبایل میان رده که رندرهایش هم به بیرون درز پیدا کرده همان دیوایسی باشد که تیزر ایسوس به آن اشاره دارد، اما برای مشخص گشتن قطعی ماجرا ظاهراً چاره ای نیست جز منتظر ماندن تا یازدهم شهریور.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی