ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در سال ۲۰۱۵ کدام مرورگرهای موبایلی محبوبیت بیشتری دارند؟

کمپانی گجت لب به تازگی نتایج تحقیقی را منتشر کرده که در آن به مرورگرهای موبایلی مورد استفاده در کشورهای مختلف پرداخته شده است. همانطوری که انتظار می رود در گزارش مذکور سافاری از کمپانی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

کمپانی گجت لب به تازگی نتایج تحقیقی را منتشر کرده که در آن به مرورگرهای موبایلی مورد استفاده در کشورهای مختلف پرداخته شده است. همانطوری که انتظار می رود در گزارش مذکور سافاری از کمپانی اپل در کنار کروم از شرکت گوگل پیشتاز بوده و سایر اپلیکیشن های مشابه سهم اندکی را به خود اختصاص داده اند.

البته ناگفته نماند که آمار و ارقام در مورد برخی نقاط جهان و کشورهای خاص دارای تفاوت هایی منحصر به فرد هستند که این امر از عادات کاربران آن منطقه و احتمالاً نیاز هایشان ناشی می شود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اجازه بدهید در ابتدا نگاهی داشته باشیم به بازار ایالات متحده، ۵۸.۲۸ درصد از این بازار در اختیار مرورگر سافاری قرار دارد که همین موضوع نشان می دهد اپل تا چقدر در میهن خود موفق بوده.

بعد از سافاری کروم محبوب ۳۱.۱۵ درصد از موبایل های اهالی ایالات متحده است و ۷.۷۲ درصد از سهام نیز به مرورگر پیش فرض اندروید یا همان Android Browser می رسد. در نهایت اینترنت اکسپلورر، اپرا و مرورگر بلک بری کمتر از یک درصد کاربران آمریکایی را جذب خودشان کرده اند.

دومین بازاری که می بایست مورد توجه قرار گیرد بازار چین است. در سرزمین اژدهای سرخ 37.63 درصد از افراد به سراغ Android Browser رفته اند، سافاری پاسخگوی ۳۵.۸۲ درصد از ترافیک موبایلی کشور مذکور بوده و کروم و فایرفاکس هم اعداد ۱۹.۹ و ۴.۴۱ درصد را به خود تخصیص داده اند.

هند که سومین بازار حائز اهمیت کنونی جهان را دارد کاربرانش توسط اندروید تسخیر شده اند و ۴۶.۵۸ درصدشان با کروم به گشت و گذار اینترنتی می پردازند. Android Browser دومین مرورگر محبوب این قشر به حساب می آید و مالک ۱۸.۴۱ درصد از اسمارت فون های ساکنین سرزمین فیل هاست و در نهایت سافاری و UC Browser مورد استفاده ۱۱.۹۲ و ۱۱.۳۱ درصد از افراد هستند.

در سایر نقاط جهان هم کروم و سافاری حرف اول را می زنند و مجالی به هیچ نام دیگری نمی دهند. البته در این میان یک استثانا نیز وجود دارد؛ آفریقای جنوبی.

در آفریقای جنوبی مرورگر بلک بری ۲۸ درصد از ترافیک اینترنتی-موبایلی را پاسخگوست و این عدد برای کروم به ۲۹.۹۹ درصد می رسد. ویتنام هم جز موارد خاص قرار می گیرد زیرا ۸۳.۹۴ درصد از موبایل های ساکنین اش Android Browser را برگزیده اند.

در پایان کروم یکی از بزرگترین موفقیت هایش را با تصاحب ۵۳ درصدی بازار کشور پرو به دست آورده در حالیکه دانمارکی ها ۷۲.۷۸ درصدشان با سافاری کنار آمده اند و به آن به چشم برترین گزینه ی فعلی نگاه می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • احسان
    احسان | ۱ شهریور ۱۳۹۴

    فقط و فقط اوپرا
    من گوشی و کامپیوتر از اوپرا استفاده میکنم خعلیم راضیم

  • Mehran
    Mehran | ۱ شهریور ۱۳۹۴

    فقط سافاری و بس بقیه کند هستند

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی