ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل در پی تولید فیلم و سریال های اختصاصی خود برای یک سرویس جدید است

امروز وب سایت Variety خبرهای جالبی را منتشر کرده است که میزان صحت آنها هنوز مشخص نیست. منبع یاد شده ادعا می کند که کمپانی اپل در تلاش برای تولید محتوای ویدیویی اختصاصی خود است. گفته شده ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

امروز وب سایت Variety خبرهای جالبی را منتشر کرده است که میزان صحت آنها هنوز مشخص نیست. منبع یاد شده ادعا می کند که کمپانی اپل در تلاش برای تولید محتوای ویدیویی اختصاصی خود است.

گفته شده که اپل اکنون در پی استخدام تهیه کنندگان و ایجاد یک بخش تولید محتواست و می خواهد تا ماه های آینده، فعالیت آن را آغاز نماید. محتوای تولید شده در این بخش نیز احتمالا در سال آینده در دسترس خواهند بود،‌ آن هم در سرویس تلویزیونی اپل که پیشتر خبرش رسیده بود. این شرکت می خواهد با سرویس جدید خود، رقابتی را با نت‌فلیکس و آمازون‌پرایم شروع کند؛ به نظر می رسد که ماجرای کپی کردن «اسپاتیفای» توسط «اپل موزیک» یک بار دیگر در حال رخ دادن باشد و این بار، مقیاس آن نیز بسیار گسترده تر است.

هنوز مشخص نیست که اپل در پی تولید فیلم های سینمایی است یا سریال های تلویزیونی اما گفته می شود که تیمی از سوی این شرکت برای مذاکره با مدیران «هالیوودی» اعزام شده اند. اعضای این تیم به شکل مستقیم، به آقای «ادی کیو»، معاون ارشد سرویس های نرم افزاری اپل گزارش خواهند داد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

وب سایت Variety همچنین خبر می دهد که اپل، در حال برداشتن قدم های ابتدایی خود در این راه است اما در ماه های اخیر علاقه مند شده تا سریال های تلویزیونی و فیلم های سینمایی اختصاصی خود را تهیه کند.

اکنون خبر می رسد که اپل در ماه جولای، پیشنهاداتی را نیز به مجریان سابق برنامه تلویزیونی Top Gear از جمله آقای جرمی کلارکسون ارسال کرده است.

tim-cook-apple-tv-services

با این همه، هنوز اندکی زود است که بگوییم اپل می خواهد سرویس اشتراک ماهانه خود که همانند نت فلیکس عمل خواهد کرد را به راه اندازد اما با وجود عرضه پلتفرمی به نام «اپل موزیک» می توان باور داشت این شرکت مشکلی با کپی کردن سرویس های استریمی ندارد و به راحتی این کار را انجام می دهد. بسیاری از تحلیلگران دنیای تکنولوژی، اپل موزیک را یک کپی مسلم از «اسپاتیفای» می دانند که صرفا شبکه رادیویی Beats 1 به آن افزوده شده است.

اینطور که گفته می شود، اپل سال هاست در پی ایجاد یک سرویس «تلویزیون اینترنتی» بر بستر استریم داده هاست و مشخصا تا کنون توانسته روابطی را نیز با دنیای هالیوود برقرار کند. در ماه های گذشته، خبر رسیده بود که این شرکت در میانه سال ۲۰۱۶ از سرویس «تلویزیون اینترنتی» خود پرده برداری خواهد کرد. در حال حاضر نیز سخنگوی اپل حاضر نشده تا در مورد این حدس و گمان ها اظهار نظری داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • رضا
    رضا | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴

    متن منبع که کاملن متفاوته. دوران دایال آپ من وبلاگ نویس بودم، یک متن رو در چند سایت میخوندم و برداشت خودم رو از چند وب سایت مینوشتم. در واقع قسمت هایی که برای خواننده به نظرم جالب میومد رو جمع میکردم. این متن هم به نظرم همین طوریه.

  • nooria
    nooria | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴

    به نظرم توی این زمینه نت فلیکس عالیه، اگه سریال Orange Is the New Black رو از این شبکه ندید حتماً ببینید.

مطالب پیشنهادی