ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت دیجیتالی Withings، خوابیدن و بیدار شدن شما را ارتقا می بخشد

گویا شرکت های فعال در دنیای تکنولوژی تصمیم دارند تا خواب کاربران را بهبود ببخشند. امروز صبح در کنفرانس سامسونگ مشاهده کردیم که این کمپانی به این بخش از زندگی کاربران که دست کم یک ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ | ۰۱:۱۵

گویا شرکت های فعال در دنیای تکنولوژی تصمیم دارند تا خواب کاربران را بهبود ببخشند. امروز صبح در کنفرانس سامسونگ مشاهده کردیم که این کمپانی به این بخش از زندگی کاربران که دست کم یک سوم آن را تشکیل می دهد، اهمیتی ویژه داد.

حال شرکت فرانسوی «Withings» از راه رسیده و می خواهد نحوه به خواب رفتن و بیدار شدن شما را آسان تر نماید. ساعت زنگدار دیجیتالی این شرکت موسوم به «Withings Aura» در نمایشگاه برلین رونمایی شد و به شما اجازه می دهد تا از طریق هر کدام از آهنگ های موجود در سرویس «اسپاتیفای»، به خواب خود پایان دهید. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این ساعت زنگدار دیجیتالی که ظاهری شبیه به یک «پریسکوپ - پیرابین» دارد، پیش از خواب و زمان بیدار شدن برای شما به پخش موسیقی مشغول خواهد شد.

پخش صدا، با توجه به پایش محیط اتاق خواب شما صورت خواهد گرفت؛ به این شکل که Withings Aura، به نور و صدا حساس بوده و بر اساس آنها زمان های مختلف را تشخیص می دهد و از طریق همین تشخیص، به پخش موسیقی مشغول می گردد.

شرکت فرانسوی که سازنده این ساعت به شمار می آید، اعلام نموده که قیمت نمونه کامل ۲۹۹ دلار خواهد بود و این در حالی است که بدون سنسورهای پایش نیز می توان آن را با قیمت ۱۸۹ دلار تهیه کرد. البته نباید فراموش کرد که اشتراک ماهانه سرویس «اسپاتیفای» نیز به شکل ماهانه هزینه ای برابر با ۹.۹۹ دلار در بر دارد. لازم به ذکر است که اپلیکیشن این ساعت با پلتفرم های iOS و اندروید نیز هماهنگی لازم را داراست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ahmadreza.it
    ahmadreza.it | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

    محصول فوق العاده ای است من تجربه مشاهده از نزدیک آن را در شوروم شرکت توسعه آرامش ایرانیان داشته ام .

مطالب پیشنهادی