ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نخستین بروزرسانی عمده ویندوز ۱۰ حاوی قابلیت های جدید حوالی آبان ماه ارائه می شود

مایکروسافت با وجود گذشت زمان کوتاه از عرضه ویندوز ۱۰ تاکنون به شکل دائم مشغول ارائه بروز رسانی های تازه برای رفع باگ ها و بهبود عملکرد این سیستم عامل بوده است. اکنون اما گفته می ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ | ۰۱:۳۰

مایکروسافت با وجود گذشت زمان کوتاه از عرضه ویندوز ۱۰ تاکنون به شکل دائم مشغول ارائه بروز رسانی های تازه برای رفع باگ ها و بهبود عملکرد این سیستم عامل بوده است.

اکنون اما گفته می شود شرکت ساکن ردموند قصد دارد نخستین آپدیت عمده و پر اهمیت خود را در نوامبر مصادف با بازه ای حوالی آبان یا اوایل آذر ماه ارائه کند.

البته پیشتر ماه نوامبر یا مهر برای عرضه این بروزرسانی (که احتمالاً Threshold 2 نام داشته باشد) اعلام شده بود، اما تاکنون هیچ تایید رسمی از سازنده در مورد هیچکدام از این تاریخ ها ارائه نشده است.

البته به تعویق انداختن بروزرسانی ها موضوع جدیدی نیست و ممکن است به دلیل افزایش کارایی و اضافه شدن قابلیت های تازه تر اتفاق افتاده باشد.

بر اساس شایعاتی که از این موضوع خبر می دهند، از آپدیت یادشده درون مایکروسافت با نام «بروزرسانی ویندوز ۱۰ برای نوامبر» یاد می شود، هرچند با توجه به تغییر پیشین، این نام و تاریخ می تواند در هفته های آتی باز هم دستخوش تغییر شود.

این بروزرسانی قرار است علاوه بر بهینه سازی های کلی و جزئی، قابلیت های جدیدی را نیز به این سیستم عامل اضافه کند که از جمله آنها می توان به افزونه های مرورگر اج و احتمالاُ یک اپلیکیشن پیام رسانی universal اشاره کرد، اما لازم است بدانید مایکروسافت تاکنون از ارائه توضیح در مورد همه این شایعات خودداری کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Nima_Asbagh
    Nima_Asbagh | ۱۴ شهریور ۱۳۹۴

    تشریف ببرین یه بار مقاله ای که توش ویندوز 10 رو معرفی کردین مطالعه کنین و بشمرین چند باز از ترکیب ساکنین ردموند توش استفاده شده !!!! بسه !!!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی