ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون ۷ بدنه ای بسیار مستحکم و ضد آب خواهد داشت [شایعه]

هم اکنون در میانیه ی آخر هفته ای هستیم که فروش آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس طی آن آغاز گشته و شاید قدری عجیب به نظر برسد که از الان بخواهیم در مورد ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۶ مهر ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

هم اکنون در میانیه ی آخر هفته ای هستیم که فروش آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس طی آن آغاز گشته و شاید قدری عجیب به نظر برسد که از الان بخواهیم در مورد آیفون ۷ یا همان نسل بعدی اسمارت فون های اپل سخن بگوییم، هر چند که ظاهراً این موضوع برای شایعه کنندگان اهمیتی نداشته و با دسترسی به کوچک ترین اطلاعاتی در رابطه با تلاش های کمپانی ساکن کوپرتینو برای اسمات فون های آتی اش سعی می کنند آنها را رسانه ای نمایند.

در همین راستا به تازگی گزارشی از طریق منابع چینی به سایت های مختلف راه یافته که بر مبنای آن ذکر می گردد بدنه ی آیفون های بعدی دارای استحکامی بیشتر از آلومینیوم ۷۰۰۰ خواهند بود. گفتنیست اپل در مدل های ۶ اس و ۶ اس پلاس به سراغ آلومینیوم ۷۰۰۰ رفت تا از خاطرات ناخوشایند نسل پیشین و گفته هایی که در مورد خم شدن آسان آنها مطرح شده بود جلوگیری نماید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

شایعه یاد شده می افزاید بدنه ی آیفون ۷ از ماده ای بسیار قدرتمند تولید خواهد شد که حتی اجازه نخواهد داد آب به اجزای داخلی دستگاه نفوذ پیدا کرده و به آنها صدمه ای برساند؛ به زبان ساده تر نسل بعدی موبایل مذکور شرایطی را خواهد داشت که رسماً به سازنده اش اجازه می دهد آن را به عنوان محصولی ضد آب بازاریابی نماید.

ناگفته نماند که تا به حال چندین ویدئو از جمله یک نمونه که دیروز با شما به اشتراک گذاشتیم نشان می دهند آیفون های تازه رونمایی شده می توانند مدت زیادی را در آب باقی مانده و بعد از آن مجدداً بدون مشکل خاصی به کار خود ادامه دهند، هر چند که برخی باور دارند با توجه به عدم دریافت گواهی IP از جانب اپل برای موبایل هایش، به این ویدئوها و چنین اظهار نظر هایی نباید اعتماد کرد و می بایست به آنها با دیده ی تردید نگریست.

ضمناً منبعی که اطلاعات آماده در بالا را به اشتراک گذاشته اعتقاد دارد اپل درصدد تولید نسخه ای دو سیم کارت از آیفون ۷ نیز هست اما حجم تولید مدل ضد آب و بهره مند از درگاه سیم کارت اضافی شامل محدودیتی جدی خواهد بود.

در یک نگاه منطقی همین مبحث، یعنی محدودیت در تولید، نکته ایست که سبب می گردد تا حدی شک و گمان در رابطه با صحت شایعه ی فوق الذکر پدید آید. بدون شک آیفونی با بدنه ای مقاوم که بتواند رقبایی همچون گلکسی اس ۶ اکتیو و اکسپریا زد ۵ را به چالش بکشد از جانب بسیاری از هوداران سر سخت اپل با استقبال مواجه می شود و بعید است که کمپانی سازنده بخواهد یک شانس فروش عالی را با تولید کنترل شده و محدود از دست بدهد، هر چند که در دنیای تکنولوژی هیچ چیز بعید نیست و همواره می توانیم شاهد تصمیماتی عجیب از جانب فعالان این عرصه باشیم.

نظر شما در این رابطه چیست و فکر می کنید آیا در آینده ای نه چندان دور عاقبت شاهد ارائه آیفون های رسماً ضد آب نیز خواهیم بود یا اپل فعلاً ترجیح می دهد چنین راهکاری را در تلفن های هوشمندش پیاده سازی نکند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • هانا
    هانا | ۹ دی ۱۳۹۴

    یعنی تازه میخواد ضد اب بزنه؟؟؟همیشه از قافله غافله!

  • ژانکلودجمالی نژاد
    ژانکلودجمالی نژاد | ۶ مهر ۱۳۹۴

    از شهر کهن , شهر هنر , شهر راز شیراز) به همه درود میفرستم , من طرفدار کور تعصبی هیچ برندی یا محصولی خاص از شرکتی خاص نیستم , محصولی چون آیفون جدید6s پلاس یا گلکسی 6 اج پلاس و... من فقط طرفدار بهترین هستم طرفدار موردی که خواسته هام رو برآورده کنه , قصد داشتم یا آیفون جدید6s پلاس یاگلکسی 6 اج پلاس خریداری کنم اما نه اینکه ازشون بدم اومد چون خوب نبودن منصرف شدم و تصمیم گرفتم تا در طول نیمه دوم سال 1394 یا سه ماه اول سال 1395 صبر کنم تا محصولات جدیدتری از سوی سامسونگ شاهکارش(گلکسیS7) معرفی بشه و اطلاعات بیشتر و جدیدتری از آیفون7 رو به دست بیارم ,البته آینده رو نمیشه پیش بینی کرد و نمیشه دقیق گفت چه محصولی بهترین خواهد شد, درضمن هرکز محصولی باعنوان کاملترین وجود نداره و نخواهدداشت چون اگه اینجور بود دیگه رقابتی بین شرکتهای مثل اپل و سامسونگ وبقیه شرکتها نبود! جدول رسمی و قابل اتکای تست بنچمارک تک و چند هسته ای چیپست پردازنده های جدید رو که ملاحضه کردیدمطمئنن ,در این جدول چیپست پردازنده فعلی سامسونگ اکسینوس 7420 که روی گلکسی s6 اج پلاس قرار داره در تست چند هسته ای هر دوچیپست پردازنده جدید اپلA9 وA9X رو شکست میده بااختلافی.تقریباکم اما در تست تک هسته ای با اختلافی تقریبا زیاد شکست میخوره! همه چی پردازنده نیس و نرم افزار و هماهنگی بین اون وسخت افزار هم مهم هس, شاید گلکسی S7 بشه بهترین موبایل یا فبلت شاید هم آیفون کنونی محبوب و درسطح اول بمونه آینده رو نمیشه دقیق پیش بینی کرد! چیپست جدید سامسونگ که هنوز ارائه نشده (ااکسینوسM1) روی گلکسیS7 سامسونگ به کار گرفته میشه , این چیپست پردازنده در هر دو تست تک و چند هسته ای با اختلاف زیاد چیپست پردازنده جدید اپل بانام هایA9 وA9X رو شکست میده , البته اینA9X اینقدر دوس داشتنی و قدرتمند هس که گفته شده در آیپد جدید عملکرد رایانه رو داره ! قصد من بالا یاپایین آوردن محصول جدید اپل A9 وA9X در مقابل محصول پیش روی سامسونگ اکسینوسM1 که مطمئنن حریفه نگیم بالاتر هم سطح اپلA10 هم خواهد بود رو ندارم , اکسینوس فعلی7420در است چند و تک هسته ای یک پله بهتر از اپلA9 و A9X عمل کرد و مطمئنن در بدبینانه ترین حالت همین دوباره در جنگ بین اپل A10 و اکسینوس M1 یا شاید شاید یک مدل بالاترش تکرار میشه , اپل به خاطر قدرت بالای چیپست پردازنده اختصاصیش نیس که عملکرد مطلوبی داره در واقع به خاطر هماهنگی بی نظیر بین نرم افزار و سخت افزار ش هس , همین A9X یا A9 رو اگه در نوت5 سامسونگ قرار بدیم در بدبینانه ترین حالت عملکرد واقعا ضعیفی ارائه میده که دلیلش فقط سازگاریش با محصول اپل هس و اگه شاید بهتر از نوت5 عمل کنه به خاطر اینکه محصول اپل باهمین توان دوهسته یاچهارهسته ای جواب میده به خوبی و صفحه نمایشش هم مثل نوت5 یا... 2K نیس که میزانی ازتوان پردازندهاش صرف ساپورتش بشه و موارد دیگری که به گفتنش نیاز نیس و همه میدونن

  • نیما
    نیما | ۶ مهر ۱۳۹۴

    جابز کجایی که ایده هاتو دارن به گور میبرن

  • arash1360
    arash1360 | ۶ مهر ۱۳۹۴

    عامر جان هر چیزی حدو حدود داره الان این کامنته گوهر بارشو ببین یعنی واقعن توهین به همه کاربرایه بقیه برندا جایزه

    http://s3.picofile.com/file/8214470492/amir_parsa2.png

    بهتر نیست کاربرایی بتونن نظر بدن که ثبت نام کرده باشن تا تمامه کامنتاشون در دسترس باشه

    • عـــامـر
      عـــامـر | ۶ مهر ۱۳۹۴

      این کامنت مال امیرپارسا واقعی نیست
      تو اینکه ایشون خیلی تو همه مسائل تند میرن هیچ شکی نیست این راهی رو که شما الان میرید ما رفتیم انقد به همه گفتیم با ادب باشید اما نهایتش چیشد توسط همه افراد به مبصر سایت ، دستمالکش سایت و خیلی چیزا متهم شدیم هرکس واسه خودش ارزش قائل هستش که سعی میکنه چیزی نگه که به خودش و خانوادش توهین بشه در غیر اینصورت فرقی با یه فحاش نداره

      • arash1360
        arash1360 | ۶ مهر ۱۳۹۴

        غامر جان اتفاقن خودشه دلایلشم کاملن واضحه چرا چون ثبت نام نمیکنه تا اگه بعدها این مواردم رو بشه راحت بگه کسه دیگه بود
        خوب خیلی راحت ثبت نام کنه و مثله بقیه فعالیتشو بکنه و این حرفو حدیثام پشتش نباشه
        در کل ایکاش جو نظرات عوض میشد و ادما به هم و عقایده متفاوته همدیگه احترام میزاشتن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی