ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند پرچمدار بعدی Letv دارای دوربینی چرخان در قسمت بالایی بدنه است

Letv غول صنعت استریم ویدئو در چین محسوب می شود، این شرکت در خانه ی خود هواداران بسیاری دارد و اکنون نیز در تلاش است تا هر چه سریعتر برندش را جهانی سازد. اگر به ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۹ مهر ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

Letv غول صنعت استریم ویدئو در چین محسوب می شود، این شرکت در خانه ی خود هواداران بسیاری دارد و اکنون نیز در تلاش است تا هر چه سریعتر برندش را جهانی سازد. اگر به یاد داشته باشید کمپانی مورد بحث در ماه آوریل و با معرفی سه تلفن هوشمند رسماً وارد کسب و کار تولید اسمارت فون شد و اندکی بعد نیز رسانه ها از رشد بسیار سریعش در این زمینه خبر دادند.

اولین موبایل های Letv عبارت بودند از Le 1، Le 1 Pro و Le Max که همگی از مشخصه های فنی بسیار قدرتمند و قیمتی مقرون به صرفه بهره می بردند؛ ضمناً دو عدد از آنها با بدنه ای فلزی به تولید رسیده بودند تا قادر باشند با بزرگان بازار رقابتی نزدیک را رقم بزنند.

همانطوری که گفتیم شرکت مذکور به زودی قصد دارد وارد بازار ایالات متحده شود و از طریق راه اندازی فروشگاهی آنلاین محصولاتش را به دست کاربران این منطقه برساند. همچنین این روزها در میان خبرها شایعات متعددی را در مورد گجت های بعدی Letv و خصوصاً تلفن هوشمند Le Max 2 می شنویم.

خود کمپانی تا به حال اشاره داشته که اسمارت فون مذکور با اسنپدراگون ۸۲۰ به تولید خواهد رسید و آن را احتمالاً در سه ماهه اول سال پیش رو وارد بازار خواهد نمود. امروز نیز برای اولین بار رندرهایی منتسب به آن به اینترنت راه یافته اند که اجازه می دهند تصوری اولیه را از Le Max 2 به دست آوریم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در صورتیکه رندرهای در انتهای مطلب آمده صحت داشته باشند دستاورد بعدی Letv دارای نمایشگری با دو لبه ی خمیده خواهد بود و در قسمت بالاییش نیز دوربینی با قابلیت چرخش جای گرفته است. در اصل خمیدگی صفحه نمایش دستگاه حتی از اس ۶ اج سامسونگ نیز بیشتر بوده و همین مسئله و دشواری هایی که در پیش روی تولید چنین نمایشگری وجود دارند سبب می شوند قدری با دیده ی تردید به تصاویر بنگریم.

منبعی که عکس ها را لو داده اظهار نموده چینی ها یک گام فراتر از همه ی رقبا رفته اند و در محصول بعدی خود نمایشگری سه بعدی را به کار بسته اند که برای استفاده از آن نیازی به بهره گیری از عینک های مخصوص وجود ندارد.

بخش بالایی موبایل و دوربین چرخان آن نیز بسیار خلاقانه به نظر می رسند و طبق اظهارت منبع خبر سنسور تعبیه شده در این قسمت IMX300 سونی خواهد بود، که این نکته نشان می دهد Letv یکبار دیگر کوشش نموده در زمینه ی قطعات سخت افزاری کم و کسری باقی نگذارد.

شایعات پیشین حکایت از آن دارند که Le Max 2 از نمایشگری ۵.۷ اینچی و ۴ الی ۶ گیگابایت حافظه رم برخوردار خواهد بود و ظاهراً طبق همین شایعات می بایست قدری دیگر نیز منتظر بمانیم تا مشخص شود آیا واقعا با تلفن هوشمندی تا این حد آینده نگرانه روبرو خواهیم بود یا خیر.

Letv-smartphone-render_1

Letv-smartphone-render_2

Letv-smartphone-render_3

Letv-smartphone-render_4

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۲۱ دی ۱۳۹۴

    من هیچی نگم خیلی بهتره عاشقتم چین به امید دیدنم بمان

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی