ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نقد و بررسی‌

انتشار مشخصات فنی، تصاویر و قیمت تلفن هوشمند HTC One A9‌ توسط اپراتور فرانسوی اورنج

تاریخ نشان داده که HTC‌ چندان کمپانی راز داری نیست و نمی تواند اسرار محصولات جدیدش را تا پیش از فرا رسیدن زمان معارفه ی رسمی حفظ نماید. تقریباً همه ی ما می دانیم که این ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۳ مهر ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

تاریخ نشان داده که HTC‌ چندان کمپانی راز داری نیست و نمی تواند اسرار محصولات جدیدش را تا پیش از فرا رسیدن زمان معارفه ی رسمی حفظ نماید. تقریباً همه ی ما می دانیم که این شرکت تایوانی پس از ناکامی بزرگی که بعد از عرضه ی One M9 نصیبش شد با چه بحران هایی مواجه شده و لذا اکنون تمام حواسش را روی ساخت یک اسمارت فون جدید با نام One A9 معطوف کرده و امید دارد از طریق آن مجدداً به بازی بازگردد.

تا به حال به دفعات تصاویر و جزئیات تلفن هوشمند مورد بحث به اینترنت راه یافته اند و امروز نیز یکبار دیگر اپراتور فرانسوی اورنج عکس های دقیقی از A9 را به همراه قیمت و مشخصه های فنی اش روی وبسایت خود قرار داده.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مطابق آنچه در سایت اورنج آمده موبایل آتی تایوانی ها از نمایشگری ۵ اینچی با رزولوشن تمام HD بهره خواهد برد و شرکت سازنده در قسمت پشتی آن دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی و در بخش جلویی نیز دوربینی از نوع اولترا پیکسلی و با کیفیت ۴ مگاپیکسل را جای داده است.

اپراتور مورد اشاره خاطر نشان کرده که دستگاه به صورت پیش فرض با اندروید مارشملو عرضه خواهد شد و ۲ گیگابایت حافظه ی رم هم از دیگر خواص آن محسوب می شود. گفتنی است که علاوه بر قرار گیری اطلاعات One A9 در سایت اورنج همزمان شاهد حضور آن در پایگاه داده ی ابزار بنچ مارک گیری GFX Bench نیز بوده ایم.

جزئیات به ثبت رسیده در این پایگاه داده نیز با موارد مندرج از جانب اپراتور فرانسوی همخوانی داشته و موارد دیگر مانند بهره مند بودن دیوایس مورد بحث از چیپست اسنپدراگون ۶۱۵، پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۴۰۵ و حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابایتی را تائید می کنند.

اورنج در پایان ذکر نموده A9 با قیمت ۵۹۹.۹ یورویی به دست کاربران خواهد رسید تا دیگر هیچ راز و ابهامی در رابطه با ناجی HTC باقی نمانده باشد و تقریباً همه ی هیجانات برای رویداد ۲۸ مهر که بناست به صورت مجازی برگزار شود از بین بروند.

نظر شما در رابطه با موبایل مورد اشاره در بالا چیست و فکر می کنید چنین محصولی می تواند زخم های برند تایوانی را التیام بخشد یا خیر؟

HTC-One-A9 (1)-w600

HTC-One-A9 (2)-w600

HTC-One-A9 (3)-w600

HTC-One-A9 (4)-w600

HTC-One-A9 (5)-w600

 

GFXBench-confirms-mid-range-specs-for-the-HTC-One-A9-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • فرزین
    فرزین | ۲۹ مهر ۱۳۹۴

    یه لحظه برين اول ببينين که آیفون 6 طراحيش شبیه ام 8و7نیست؟ فقط اون قوسی که اچ تی سی داشت رو این نداشت حالا اچ تی سی هم اینکار رو کرده اما از لحاظ جای بلند گو و چیزایی که پايينه یکم کپی بوده اما در کل اگه یکم اول پرستی یا اچ تی سی ستیزی رو کنار بزارين و واقع بین باشین اول اپل کپی کرد که اچ تی سی هم اینو گفته .

  • pouryapm
    pouryapm | ۲۸ مهر ۱۳۹۴

    با اینکه فن اچ تی سی هستم ولی اگه واقعا این همون گوشی باشه که میخواد معرفی کنه من به شخصه نمیخرمش. نه اینکه شکل آیفونه ها.نه. چون مولفه های اصلی گوشیاشو که اسپیکرهای بوم ساند هستن رو حذف کرده. الان اکثر گوشیا چه میان رده چه پرچمدار دارن از صفحه نمایش QHD استفاده میکنن. حاشیه هاش رو هم که دیگه هیچی دیگه حرفی ندارم دربارش خودتون بهتر میدونید...

  • کیوان
    کیوان | ۲۳ مهر ۱۳۹۴

    نسبت به قیمتش گوشی مناسبی به نظر نمیرسه چون اگه اشتبا نکنم قیمت lg v10 که یه غوله واسه خودش حدود ۶۰۰ یورو اعلام شده!!!

  • Mohammad Reza
    Mohammad Reza | ۲۳ مهر ۱۳۹۴

    دوستان htc یه توافق نامه پتنتی 10 ساله با اپل امضا کرده این قدر کپی کپی نکنید.خط های پشت آیفون مثل این که یادتون رفته

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی