ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دانلود کنید: Arrow Launcher مایکروسافت در گوگل پلی منتشر شد

وقتی نوکیا هم به جرگه سازندگان لانچرهای اندرویدی می پیوندد، چرا مایکروسافت باید از این قافله عقب بماند؟ غول نرم افزاری امروز بالاخره لانچر اختصاصی اش Arrow Launcher [بررسی دیجیاتو] را از حالت بتا درآورده ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ آبان ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

وقتی نوکیا هم به جرگه سازندگان لانچرهای اندرویدی می پیوندد، چرا مایکروسافت باید از این قافله عقب بماند؟ غول نرم افزاری امروز بالاخره لانچر اختصاصی اش Arrow Launcher [بررسی دیجیاتو] را از حالت بتا درآورده و آن را به رایگان در اختیار کلیه کاربران سیستم عامل اندروید قرار داده است.

مایکروسافت برای این محصول نرم افزاری شعار "لانچری ساده و شخصی" را برگزیده و تلاش دارد تا به وسیله آن، تجربه استفاده از اندروید را با فراگیری عادت های کاربران ساده تر از همیشه کند. همانطور که از قبل می دانید، ارو لانچر اپلیکیشن ها را بسته به میزان استفاده دسته بندی کرده و به شما امکان دسترسی آسان به مخاطبینی که بیشترین اهمیت را برایتان دارند می دهد.

به غیر از این امکانات دیگری همچون یادآورها، صفحه Recent (شامل اپلیکیشن ها، تصاویر، دانلودها و تماس های رد شده اخیر)، ویجت، پشتیبانی از پکیج های شخص ثالث آیکن، داک و والپیپرهای قابل شخصی سازی را هم در میان قابلیت های ارو لانچر خواهید یافت.

نسخه کامل ارو لانچر را می توانید با حجم 4 مگابایت از گوگل پلی دریافت کنید.

Arrow Launcher

Arrow Launcher

سازنده: Microsoft Corporation قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.3 مگابایت زبان:

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Alireza Ahmadi
    Alireza Ahmadi | ۱ آذر ۱۳۹۶

    من دانلود نمیکنم

  • Sajad_alipour
    Sajad_alipour | ۷ آبان ۱۳۹۴

    لانچر خیلی خیلی خوبیه به نظرم,از زمان آزمایشی بودن دارم استفاده میکنم الانم که واسه عموم منتشر شده و تقریبا میشه گفت بیشتر باگ هاش رفع شده و عالیه.

  • Sajad_alipour
    Sajad_alipour | ۷ آبان ۱۳۹۴

    اونوقت یه لاک اسکرین دو سال پیش ارائه داد واسه وینفون پر از باگ و کُند و هیچوقت آپدیتی دریافت نکرد.لاک اسکرین فوق العاده ای هم بود واقعا ولی حیف خود مایکروسافت هم کمتر توجه میکنه به وینفون.اینم از خبر جدید الان,کلی از طرفدارا منتظر تغییرات بودن تو این زمینه که این خبر منتشر شد: http://wmpoweruser.com/no-major-changes-coming-to-the-windows-10-lock-screen/

مطالب پیشنهادی