ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در بروزرسانی جدید Google Photos می توان افراد را مخفی کرد

در آخرین بروزرسانی اپلیکیشن گوگل فوتوز، قابلیتی اضافه شده که می تواند از نمایش افراد در بخش People اپلیکیشن جلوگیری کند. با انتخاب یک فرد برای مخفی شدن، دیگر رویدادهایی که با وی گذرانده اید ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ آبان ۱۳۹۴ | ۱۲:۴۵

در آخرین بروزرسانی اپلیکیشن گوگل فوتوز، قابلیتی اضافه شده که می تواند از نمایش افراد در بخش People اپلیکیشن جلوگیری کند. با انتخاب یک فرد برای مخفی شدن، دیگر رویدادهایی که با وی گذرانده اید در کارت "Rediscover this day" در قسمت Assistant نمایان نخواهد گشت.

مضاف بر این، بروزرسانی جدید قابلیت دسته بندی چهره ها را برای کاربران آمریکای لاتین، کانادا، کشورهای حوزه کارائیب، استرالیا، نیوزیلند، بخش هایی از آسیا، آفریقا و خاورمیانه هم به ارمغان آورده. گوگل فوتوز با این قابلیت، چهره های یکسان در تصاویر مختلف را در یک گروه دسته بندی می کند تا بتوانید به سرعت تصاویر مرتبط به یک فرد خاص را در اپلیکیشن پیدا کنید.

در گوگول فوتوز نسخه 1.8، حالا می توانید روی نتایج جستجو با استفاده از دو انگشت زوم کنید. ضمنا بنابر ادعای گوگل، بسیاری از باگ های اپلیکیشن فوتوز در این بروزرسانی رفع و سرعت کار با آن افزایش یافته. در حال حاضر تنها نسخه اندروید گوگل فوتوز به روز شده که می توانید آن را از گوگل پلی دانلود کنید. نسخه های دسکتاپ و iOS این اپ نیز به زودی این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۹ آبان ۱۳۹۴

    عجب

مطالب پیشنهادی