ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

66 درصد از کاربران دستگاه های خود را به iOS 9 ارتقا دادند

حدود دو هفته پیش بود که اپل نسخه 9.1 سیستم عامل iOS را با ایموجی های جدید و پشتیبانی از قابلیت Live Photos عرضه کرد و موج بزرگی در میان کاربران این پلتفرم ایجاد شد ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۳ آبان ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۷

حدود دو هفته پیش بود که اپل نسخه 9.1 سیستم عامل iOS را با ایموجی های جدید و پشتیبانی از قابلیت Live Photos عرضه کرد و موج بزرگی در میان کاربران این پلتفرم ایجاد شد تا بیشتر آنها دستگاه های خود را به نسخه جدید آپدیت کنند.

در اوایل ماه گذشته میلادی، حدود 57 درصد از قشر یاد شده، آیفون ها و آیپد های خود را به iOS 9 ارتقا داده بودند و حالا که نسخه 9.1 پلتفرم موبایلی اپل عرضه شده، این شرکت گزارش کرده تعداد آنهایی که از ورژن نهم بهره می گیرند به 66 درصد افزایش یافته.

در اواخر ماه شهریور، نرخ دانلود و نصب این پلتفرم بیش از 50 درصد بود که به گفته خود کمپانی ساکن کوپرتینو، چنین رشد نرخ به روز رسانی تاکنون در تاریخ آن سابقه نداشته. همچنین باید اشاره کنیم، بر مبنای همین گزارش، هنوز یک چهارم از کاربران آیفون ها و آیپدها از نسخه 8 سیستم عامل مذکور استفاده می کنند و 9 درصد باقی مانده نیز گویا چندان مایل نیستند به روز شوند و از نسخه های 7 و قدیمی تر iOS بهره می گیرند.

در کنار 150 ایموجی جدیدی که به نسخه 9.1 اضافه شده، اپل سعی کرده ویژگی Live Photos را نیز بهبود ببخشد. کاربران آیفون با استفاده از این ویژگی می توانند 1.5 ثانیه قبل و بعد از هر عکسی را ضبط کنند. اما اگر خاطرتان باشد در نسخه پیشین، در بسیاری از مواقع، 1.5 ثانیه ضبط شده بعد از فشردن دکمه ی شاتر چندان مطلوب از آب در نمی آمد زیرا کاربر دوربین را پایین می آورد. اما اکنون اپل این اشکال را برطرف کرده و در نسخه جدید، آیفون توان تشخیص حرکت خود به سمت بالا یا پایین را دارد و در صورت به پایین آورده شدن ضبط تصویر برای ویژگی لایو فوتو را قطع می کند.

9

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • ناخراب
    ناخراب | ۱۴ آبان ۱۳۹۴

    من كه نميتونو آپديت كنم،
    سرعت اينترنت.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی