ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مایکروسافت: قابلیت استریم ویندوز 10 بسیار پرطرفدار است

زمانی که مایکروسافت از قابلیت استریم بازی های اکس باکس وان روی ویندوز 10 خبر داد، بسیاری بر این باور بودند که کسی از آن استفاده نخواهد کرد. حتی مایک یابرا، یکی از مدیران اصلی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲ آذر ۱۳۹۴ | ۱۸:۱۵

زمانی که مایکروسافت از قابلیت استریم بازی های اکس باکس وان روی ویندوز 10 خبر داد، بسیاری بر این باور بودند که کسی از آن استفاده نخواهد کرد. حتی مایک یابرا، یکی از مدیران اصلی برند اکس باکس نیز چنین عقیده ای داشت.

یابرا اخیرا در پادکست The Inner Circle شرکت کرد و حقایقی خلاف باور عموم منتشر ساخت: «استریم بازی یک قابلیت واقعا پر طرفدار است.»

وی در مورد طرز تفکر چند ماه پیش خود می گوید: «باید صادق باشم، وقتی در حال توسعه ی قابلیت استریم بازی بودیم از خودم می پرسیدم 'مگر چند نفر واقعا از آن استفاده می کنند؟' اما این تعداد بسیار زیاد است.»

برای کسانی که اکس باکس شان را در کنار پی سی نگه می دارند، مسئله استریم بازی شاید مفهوم خاصی نداشته باشد اما اگر لپ تاپ داشته باشید یا کنسول را کنار تلویزیون گذاشته باشید، تازه متوجه این موهبت می شوید.

مایکروسافت قصد دارد عکس این عمل را نیز ممکن سازد. یعنی کاربران ویندوزی قادر باشند تا بازی های شان را روی اکس باکس وان انجام دهند، برای رسیدن به چنین فناوری و امکانی، باید مدت زمان بیشتری منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • چشم ، الان میگم
    چشم ، الان میگم | ۲ آذر ۱۳۹۴

    قابلیت فوق العاده ای ، وقتی مهمون خودمونی دارم و دارن تلوزیون تماشا میکنن ایکس باکس رو استریم میکنم رو سورفیسم هیلو آنلاین میزنم ، بینظیره

  • R3D
    R3D | ۲ آذر ۱۳۹۴

    وقتی که این قابلیت رو معرفی کردن،خود من فکر نمی کردم مورد اسقبال قرار بگیره،ولی وقتی آمارش منتشر شد دیدم جدی محبوبه!
    یکی از مزیت هاش اینه که با استریم روی ویندوز،اشتراک گزاری بازی خیلی راحت تر میشه،مثلا کپچر کردن دیگه نیازی به وسایل جانبی نیست.

مطالب پیشنهادی